אירוע שנתי - אי כנס גיזמו מייקר

אי-כנס-משקיעים.PNG

בכל שנה , עורכת חברת גיזמו מייקר "אי כנס" ייחודי ומרתק, אשר עוסק בנושאים של המצאות, פטנטים ופיתוח. האירוע, שהפך להיות שנתי וקבוע, מושך אליו מאות יזמים, ממציאים, מפתחים, משקיעים ועוד, אשר מגיעים אל הכנס על מנת ללמוד ולהתפתח בתחומם, וגם להעניק לאחרים מן הידע ומן הניסיון שלהם.

מהו "אי כנס"?

אי כנס הוא כינוס של אנשים אשר עוסק בנושא מרכזי מסוים, אך אין לו תכנית מוגדרת ומאורגנת, כפי שישנה בכנסים רגילים. באי כנס, המשתתפים עצמם הם שקובעים את התכנייה. לוח בכניסה למקום מאפשר לכל מי שמעוניין בכך, לשריין לעצמו חדר להרצאה או דיון בשעה מסוימת, ולנהל את הדין והתוכנית כרצונו. אנשים אשר מתעניינים בנושא הדיון או ההרצאה, יגיעו אל החדר הרלוונטי בשעה היעודה. כך נוצר כנס מקצועי ומעשיר, כאשר לכל אחד ישנה הזדמנות לתרום מן הידע שלו, להעשיר אחרים – ובמקביל, ללמוד בעצמו.

אי כנס של גיזמו מייקר

האי כנס השנתי של חברת גיזמו מייקר עוסק, כמובן, בהמצאות, פיתוח מוצרים ויזמות. מידי שנה מגיעים לאי כנס מאות משתתפים מהתחום, ויוצרים יחד אווירה של יצירתיות, של התחדשות ושל יוזמה. האי כנס של חברת גיזמו מייקר הוא הזדמנות מלהיבה במיוחד למפגש בלתי אמצעי בין משקיעים, ממציאים, יזמים, מייקרים וכדומה, והוא מהווה קרקע פורייה למגוון סוגים של שיתופי פעולה מקצועיים ומניבים.

אל האי כנס של גיזמו מייקר מוזמנים אנשים אשר עוסקים בפיתוח של מוצרים חדשניים, והם מביאים איתם אבות טיפוס של מוצרים חדשים, פרויקטים קיימים או כאלה שנמצאים בתהליך פיתוח, וכן הלאה, במטרה להציג אותם לקהל הסגור של האי כנס, להסביר על הפעילות שלהם וכמובן, וליצור שיתופי פעולה פוריים ויעילים, אשר יזניקו את הפעילות העסקית של כל אחד ואחד מן המשתתפים. השילוב הייחודי שין כל אנשי המקצוע השונים בתחום היצירתי הזה, יוצר תרומה ותמיכה בכולם.

הרשמו כבר היום באתר על מנת לקבל הזמנה אישית לאי-כנס הבא של גיזמו מייקר!