פיתוח תוכנה ואפליקציה - שירותי פיתוח אפליקציות ליזמים

אין ספק כי הדור הנוכחי של היום הוא דור האפליקציות. אפליקציה היא מעין תוכנה המאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולת ולקבל תכנים רבים בדרכים שונות ויצירתיות. פיתוח תוכנה ואפליקציה הוא תחום ידע רחב, יצירתי וכמובן מהנה ותוצאותיו יכולות להעניק תועלת רבה לכל אדם מן השורה. פיתוח תוכנה נחשב לשלב המעשי באמצעותו ניתן להפוך כל רעיון, שיטה או תוכנית לאפליקציה שימושית בפועל לצרכי הלקוחות. כדי לפתח תוכנה איכותית יש להחזיק בידע מקצועי נרחב בתחומי פיתוח רבים החל מידע טכני וכלה בידע שיווקי.

שלבים ראשונים בפיתוח אפליקציה

אפיון תוכנה הוא השלב הבסיסי בכל בנייה של אפליקציה חדשה. שלב זה מסייע למפתחי האפליקציות להתמקד בפיתוח נכון ומתאים של אפליקציה ליצירה של תוכנה שימושית, נוחה, יעילה הכוללת את כל הנתונים הנדרשים ממנה. אפיון תוכנה כולל הגדרת המטרה הכללית של האפליקציה לרבות הנתונים שהיא נדרשת לספק לקהל המשתמשים. בשלב זה נעשה בירור מעמיק בנוגע לאינפורמציה שאמורה להתקבל על ידי המשתמש או להגיע אליו ומהן הקישוריות הרצויות וכדומה.

עלויות פיתוח אפליקציות

עלויות פיתוח אפליקציות יכולות להגיע בטווח מאד רחב ועל כן ננסה לעמוד עליהן באופן כללי ופשטני. בין כה וכה עבודה איכותית ומקצועית תהייה כרוכה בלא מעט הוצאות. פיתוח אפליקציות Native למשל על ידי מתכנתים מקצועיים בהתאמה לשפת התכנות של מערכת ההפעלה כגון Objective-C למכשירי אייפון או JAVA לאנדרואיד, המספקות שירות מסוים ואינן תדמיתיות בלבד כלומר כאלו המציגות רק תוכן, יהיה כרוך בסכום התחלתי של חמישה עשר אלף שקלים חדשים.

גיזמו הנדסה

חברת גיזמו מתמחה במתן שירותי תוכן, מחקר ופיתוח מוצרים פטנטבילי ים לרבות פיתוח תוכנה ואפליקציות בהתאמה אישית לפי צרכי ודרישות הלקוח. גיזמו עוסקת באפיון תוכנה עבור כל סוגי האפליקציות ופועלת לרוב כמשרד הנדסה ונמנעת מלהיות שותפה לרווחי הפרויקט. לפיכך גיזמו נוהגת לחתום מול לקוחותיה על הסכמי סודיות ואי תחרות ועובדת לפי עלות שעות העבודה הנדרשות לפרויקט, הצעת מחיר מסודרת לרבות תנאי תשלום, הגדרת דרישות טכניות וזמנים לעריכה של הגדרות נוספות רלוונטיות לנושא

חברת פיתוח תוכנה

גיזמו עובדת בשיתוף פעולה עם חברת Efcom המתמחה בפיתוח תוכנה ואלגוריתמים על פלטפורמות מגוונות כגון c++, c#, WPF  לאפליקציות client ו- PHP, ASP לאפליקציות שרת ועוד. חברת Efcomעובדת עם מגוון מערכות הפעלה לרבות windows וLinux , מערכות הפעלה למכשירים ניידים כמו  windows CE, WinMobile, Symbian. עיקר התמחותה של החברה נעוץ באינטגרציה עם חומרה מכל מיני סוגים במסגרת תהליכי פיתוח מוצרים, מערכות ופטנטים. Efcom הייתה אחראית לפרויקטים רבים כמו מצלמות, לייזרים, עדשות ואופטיקה.