אפליקציות שפותחו במיוחד עבור הצרכן

פיתוח אפליקציות חכמות שעוזרות לצרכן ומקצרות את הדרך אל מוצר

המציאות הדיגיטלית המתקדמת של היום, הגדירה מחדש את שגרת חיינו. מגוון פעולות שנאלצנו לעשות בעבר באופן מוחשי (כמו ללכת לבנק, לשלם חשבונות בדואר\בטלפון, לקבוע תור לרופא ועוד), אנו מסוגלים לבצע כיום במרחב המקוון. המעבר להתנהלות אישית אינטראקטיבית באמצעות אפליקציות, פתח בפנינו שפע בלתי נגמר של אפשרויות בחירה. כעת, כל שעלינו לעשות כדי ליהנות משפע האפשרויות הללו, הוא פשוטו כמשמעו, "לגעת בהן", במסך הסמארטפון שלנו.

אחת הבשורות הגדולות של המהפכה הדיגיטלית, היא הולדתו של תחום פיתוח האפליקציות. אין כמעט תחומי חיים שהאפליקציות לא נגעו בהם. ישנן אפליקציות בידור ופנאי,  אפליקציות אופנה, אפליקציות חינוכיות, אפליקציות בנקאיות ועוד.

תחום נוסף, זה של הצרכנות, נחשב כיום לאחד המובילים בעולם פיתוח האפליקציות. עם האפשרות לקנות בלחיצה אחת פשוטה ובמחירים זולים במיוחד, לא פלא שיותר ויותר אנשים עושים שימוש באפליקציות צרכנות ייעודיות בכדי לרכוש מגוון עצום של מוצרים שונים.

מספר דוגמאות לאפליקציות צרכנות פופולאריות:

  • eBay: אתר צרכנות בין לאומי המשמש למכירות פומביות וישירות באינטרנט. האפליקציה הייעודית של eBay היא למעשה שלוחה אינטראקטיבית של האתר עצמו. האפליקציה מאפשרת למשתמש לחפש פריטים ולהציע עליהם הצעות מחיר במסגרת מכירות פומביות או למכור אותם באופן ישיר.

  • Amazon: Amazon היא חברת מסחר אלקטרוני אמריקאית, מן הגדולות הפעילות כיום ברמה הגלובאלית. האפליקציה הייעודית שפיתחה חברת Amazon, מאפשרת למשתמשים לרכוש מיליוני מוצרים שונים, להשוות מחירים ולבצע מעקב אחר הזמנות בזמן אמת.

  • Aliexpress: אתר אינטרנט סיני למסחר קמעונאי בינלאומי מקוון. אפליקציית Aliexpress מאפשרת למשתמשיה לבצע באופן מאובטח וישיר קניות של מגוון מוצרים בתחום הבריאות, הטכנולוגיה, הספורט וכו'. Aliexpress נחשב לאחד מאתרי הצרכנות הפופולאריים בישראל.

  • אפליקציית "הפוך": הפוך היא אפליקציית צרכנות ישראלית ייחודית, שמטרתה היא לחסוך ממשתמשיה לבצע השוואות מחירים עבור שירות או מוצר מסוימים. לאחר השארת פרטים אישיים וציון תחום הצרכנות בו מעוניין המשתמש לקבל השוואת מחירים, המידע מועבר למספר ספקים מתחרים שחוזרים עם הצעת מחיר ופרטים על השירות שהם מספקים. באפליקציה קיימות קטגוריות עבור תחומי צרכנות רבים כמו נדל"ן, רכב, מוצרים אלקטרוניים ועוד.

המציאות הדיגיטלית המתקדמת הגדירה מחדש את שגרת חיינו.

יש לכם רעיון לאפליקציה ייחודית?

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם לפתח אפליקציה חדשה - ביסודיות, ביעילות ובמקצועיות!