חיים בעולם האפליקציות

עם פיתוחים נרחבים בטכנולוגיה, חיינו הופכים להיות עמוסים יותר מיום ליום. עלינו לדעת להתנהל ביישור קו עם כל ההתפתחויות הללו סביבנו. ה"סמטארטפונים" (מכשירים חכמים) מביאים לעלייה דראסטית בשימוש באפליקציות. השימוש באפליקציות הפך להיות טרנדי מאד בעולם של היום ועל כן המפתחים אותן מנסים לספק את האפליקציות הטובות ביותר שיהפכו את חיי כולנו להרבה יותר קלים ונוחים. ישנם מיליוני אפליקציות למכשירים החכמים אשר מושקים מדי יום. עולם האפליקציות מייצג את העתיד שכולנו חיים בהווה.

והנה דוגמאות לכך, אפליקציות שונות ושימושן בחיי היום יום:

  • מצלמה סורקת: אפליקציה המסוגלת לבצע באמצעות המצלמה במכשיר החכם סריקה ושיתוף מסמכים. אפליקציה זו מותקנת בקירוב בכ-שישים מיליון מכשירים חכמים ברמה עולמית ובמאתיים ושמונה מדינות שונות.

  • אפליקציית שיתוף (Shareapp): יישום ייחודי לאייפון המאפשר למשתמשים לשתף קבצי האודיו, מוסיקה, קבצים שונים ובדיחות דרך תוכנת המסרים הפופולארית "Whatsapp" ישירות עם חברים.

  • אפליקציית איתור חפצים: אפליקציה המאפשרת לאתר בקלות דברים שנוטים להיאבד כמו מפתחות, ארנק, כרטיסי אשראי וכדומה. באמצעות חיבור מכשיר ייחודי לאותם חפצים, ובאמצעות שימוש בסמארטפון ובאפליקציה, ניתן לאתר בקלות את מיקומם.

  • אפליקציית Mustbin: אפליקציה זו פועלת על מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר של איפון ומאפשרת למשתמשיה דרך שרת מאובטח, לשמור ולשתף מידע חיוני.

  • אפליקציית ניהול פיננסי: ה-"daily income expense manager" זו אפליקציה העוזרת להישאר עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להכנסות והוצאות כך שבאמצעותה ניתן להיות מודעים למצב הכלכלי ולהביא להתייעלות בהתנהלות התקציבית האישית.

  • אפליקציית ארגון\חיפוש: אפליקציית ה Fetchnotes היא אפליקציה המספקת יכולות ארגוניות של תזכורות ושיתוף בצורה נוחה וקלה ובנוסף את האפשרות למציאת אנשי קשר או בכלל חיפוש באינטרנט.

  • אפליקציית SpringpaD:בדומה לאפליקציה הקודמת ברשימה, ביכולתה של אפליקציה זו להפוך את חיי היום יום למאורגנים הרבה יותר. יישומה של האפליקציה הוא ביכולתה לארגן בצורה חכמה מטלות, רשומות, מתכונים או כל דבר אחר וכמו כן שימושית לתחום הנופש עם האפשרויות להזמין מלון, מסעדות ומפות דרכים.

  • אפליקציה לפיתוח החשיבה: ה"Lumosity" זו אפליקציה המאפשרת ל"אמן את המוח" בבחינת נושא זיכרון ותשומת לב באמצעות משחקים קוגניטיביים שונים וגם על ידי תוכנית אישית לאימון החשיבה באמצעות מאמן אישי ואפשרות לעקוב אחר נתונים של אפקטיביות השימוש באפליקציה.

עולם העתיד של האפליקציות אכן, כבר נמצא כאן והוא רק הולך ומתרחב ומעמיק אל תוך חיי כולנו.

בעלי רעיון למוצר המבוסס על אפליקציה ייחודית ?

אנו בחברת "גיזמו הנדסה" העוסקים בתכנון, פיתוח וייצור מוצרים חדשים נוכל ללוות אתכם בדרך להפיכת הרעיון שלכם למוצר !

מזמינים אתכם לתאם איתנו פגישת ייעוץ!