סטודיו עיצוב תעשייתי בחברת גיזמו נתמך ע

מעצב תעשייתי עצמאי - בואו לפגישה לא מחייבת עם מעצב תעשייתי עצמאי.

מעצב תעשייתי עצמאי – הערך המוסף שלכם ו... שלנו

מעצב תעשייתי עצמאי מעניק למוצר את החזות שלו, אבל תהיה זו טעות להידרש אליו כאל מי שכל תפקידו מתמצה רק בהכנת המעטפת החיצונית של המוצר. אתם תוכלו להתנסות בתרומה העצומה של המעצב התעשייתי כאשר תהיו שותפים פעילים ומלאים באפיון המוצר בכל ההיבטים -  הפונקציונאליים, היישומיים והעיצוביים.

אתם ודאי יודעים איך המוצר אמור להיראות. יש לכם מן הסתם, עוד בטרם היות המוצר, תמונה עתידית שלו, כפי שאתם רואים אותה בעיני הרוח. המעצב התעשייתי הוא החוליה המקשרת בין הרצון והשאיפה שלכם לשוות למוצר חזות עיצובית אטרקטיבית ובין המהנדסים של חברת גיזמו , אשר המעצב התעשייתי מהווה חלק בלתי נפרד מהם.

מעצב תעשייתי עצמאי – לא הכול מתחיל ונגמר בגימור:

אתם מוזמנים אלינו עם היוזמה, הרעיון או תכנית המתאר, במידה שהיא קיימת, ראשונית וגולמית ככל שהיא,  אלינו, אל חברת גיזמו, ושם ( כלומר – כאן...) תוכלו לפגוש את המעצב התעשייתי, להתוודע  אל יכולותיו ולשתף אותו בתפיסתכם את המראה הרצוי למוצר העתידי.  

 המעצב התעשייתי העובד בשיתוף פעולה מלא והדוק עם מהנדסי החברה יכול להיווכח בכל שלב של תכנון המוצר , קל וחומר לאחר יצירת אב טיפוס שלו, האם יש קשר והלימה בין המוצר ובין עיצובו; האם האופן שבו הוא מעוצב מקל על השימוש בו; האם העיצוב יפה, מלוטש, ועל פניו ניכר הפוטנציאל השיווקי שלו.

הלקוחות תמיד חופשיים לבטא את הצרכים, להביע את הרצונות שלהם ולהעלות את הציפיות. מאחר שאנחנו עורכים בדיקות היתכנות בכל שלב של ה פיתוח , העבודה על פיתוח המוצר כוללת גם, כמובן, פיתוח מקצועי וקפדני של עיצובו, כאשר הנחת העבודה היא שהעיצוב אינו מרכיב כשלעצמו אלא מהווה חלק מהותי מאיכות המוצר ומהפוטנציאל המסחרי והשיווקי שלו.