טכנולוגיות מתקדמות בפיתוח מכשור רפואי

עולם הרפואה עובר מהפכה גדולה של קדמה המציבה אותו בחזיתה של הטכנולוגיה. ההתפתחויות החדשות ברפואה, מחליפות תהליכים פולשניים וניתוחים מורכבים, כמו  ניתוחים להסרת שקדים, פריצות דיסק, תהליכים ניתוחיים אורתופדיים ועוד. לאור הקדמה הטכנולוגית המתרחשת כל העת, יכולים כיום מהנדסים לנצל קדמה זו ולתכנן את ייצורם של מכשורים רפואיים ייחודיים במינם, המספקים מענה רפואי פורץ דרך ואפקטיבי יותר; מכל מתן מענה רפואי שהיה קיים עד כה, בתחום מסוים. 

לפניכם כמה דוגמאות הממחישות את שילובה של טכנולוגיה מתקדמת בפיתוח מכשורים רפואיים :

צנתור וירטואלי (CT): תהליך בלתי פולשני הנעשה באמצעות שימוש במכשיר ייחודי המחליף את תהליך הצנתור הפולשני- שבו מחדירים צינוריות ללב. מדובר במכשור רפואי חדיש של חברת PHILIPS"" , המבצע סריקה מהירה- ומאפשר לקבל הערכה מדויקת במיוחד (באופן תלת-ממדי) של התכווצות, תפקוד ועובי השריר של הלב. באמצעות המכשיר, ניתן לספק הדגמה של מסתמי הלב. למידע הנ"ל חשיבות קריטית בטיפול בחולה. הבשורה הגדולה היא שאין צורך באשפוז בביצוע בדיקה זו, תוצאותיה הן מהימנות והנבדקים חוזרים לשגרת חייהם עם תום סיומה של הבדיקה.

 פיתוח מוצרים

בתמונה: שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בצנתור וירטואלי ללב במרכז הרפואי בית חולים "העמק" שבעפולה.

ניתוח לייזר לטיפול בקטרקט: קטרקט היא מחלה הגורמת לירידת חדות הראייה ובראיית צבעים. הניתוח החדשני בלייזר מציע תהליך טיפולי קצר ומדויק, המחליף את התהליך הקיים - הנעשה כיום באמצעות סכין כירורגית.

מכשור הלייזר המתקדם הוא פרי פיתוח של חברת "אלקון" האמריקנית אשר נקרא "Femtosecond".

 כמה עולה פטנט

בתמונה: המכשור הרפואי המתקדם "Femtosecond" מבית חברת "אלקון" לטיפול חדשני בלייזר במחלת הקטרקט.

טיפול קרינתי לגידולים בחלל האף ובסינוסים: טיפול קרינתי המתבסס על חשיפה מתוכננת מראש של מקור הגידול וסביבתו לקרינה בעלת עוצמה גבוהה. מכונים מתקדמים בתחום הקרינה לטיפול בגידולים מאפשרים כיום שימוש במערך קרינה הפועל באמצעות מחשב שבאמצעותו ניתן לתאם עוצמות וכיוון של קרינה באופן מדויק ורציף. טכנולוגיה זו נקראת IMRT (Intensity Modulated Radiation Therapy).

 פיתוח מוצרים רפואיים

בתמונה: מכשור רפואי מתקדם וממוחשב המאפשר קביעת עוצמה וכיוון של הפקת קרינה לטיפול בגידולים.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", עוסקים בפיתוח, תכנון והכנה לייצור של פרויקטים ומוצרים חדשים ממגוון של תחומים. מהלך עבודתנו המרכזית מתמקד בפעילות השוטפת מול יזמים וממציאים שמגיעים אלינו עם רעיונות חדשים ופורצי דרך ואנו מלווים אותם ומעניקים להם שירות הנדסי מלא מן היסוד ומקצה לקצה.

בין אם מדובר בפיתוח מוצר חשמלי, מוצר צריכה, מוצרים לבית ואף במוצרים מורכבים במיוחד כמו מכשור רפואיים; אנו נספק עבורכם, בזכות צוות מוביל של מהנדסים ומעצבים תעשייתיים עתירי ניסיון - את כל הנדרש מבחינת ידעוכלים טכנולוגיים העומדים לרשותנו, על מנת  לממש את פיתוח רעיונותיכם.

אתם מוזמנים להתרשם כאן באתר, מן הפרויקטים בהם לקחנו חלק בתהליך הפיתוח, ליצור עמנו קשר ולקבל ייעוץ הנדסי מקצועי וכמובן לתאם פגישת הכוונה - שתסייע לכם בדרך להפוך את הרעיון שלכם, למציאות פורצת הדרך של כולנו!