דוגמאות לפרויקטים שהצליחו באתרי גיוס המונים כמו kickstarter

כמה דוגמאות לפרויקטים שהצליחו לגייס את הסכומים הנדרשים להם בגדול באתר גיוס המונים kickstarter

Funxim: היא מערכת המשקפת פיתוח טכנולוגי מתקדם – בצורתו של משטח המאפשר טעינה מהירה במיוחד של מכשירי אפל. בקמפיין שהועלה באתר Kickstarter, גויסו למעלה מ-200,000 דולרים, כאשר היעד המקורי היה 10,000 (מדובר בעמידה ביעד ברמה של  2000 אחוזים יותר מן היעד המקורי). Funxim מאפשרת באמצעות מערכת הטעינה המהירה שפיתחה להטעין במהירות את המכשירים המתקדמים של Apple  כמו האייפון 8 והאייפון 8+ ואת שעון האפל. מדובר בבשורה גדולה עבור כול חובבי מכשירי האפל באשר הם-  שכן מדובר במוצר יעיל במיוחד שהוצע בקמפיין Kickstarter תמורת סכום תמיכה מינימאלי של 29 דולר; סכום הנחשב לזניח כנגד הערך שמספק המוצר עצמו למשתמשיו.

 איך מפתחים מוצר

בתמונה: מטען ה-Funxim המשמש לטעינה מהירה של מכשירי אפל מתקדמים (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

MAGNO-INK: MAGNO-INK הוא פיתוח אגרונומי של עט ייחודי הפועל באמצעות פיתוח הנדסי של מנגנון מגנטי. MAGNO-INK עמיד בפני מים והמגנט המצוי בתוכו, מונע ממנו תזוזה במישורים שטוחים ומאזן תנועה ליצירת קווים ישרים ללא סטיות. חלק מתשומת הלב הרבה בפיתוחו ההנדסי של MAGNO-INK ניתנה גם לחומר הייחודי אשר ממנו הוא מורכב , חומר אלומיניום איכותי המצוי בשלדת מטוסים. עובדה זו הופכת אותו למוצר בעל חוזק חומרי גבוה במיוחד. העט המגנטי הצליח לגרוף בקמפיין שהועלה באתר Kickstarter למעלה מ-90,000 דולרים, כאשר היעד המקורי עמד על כ-8,000 בלבד. (מדובר בעמידה של למעלה מ-1000 אחוזים מן היעד המקורי).

 הנדסת מכונות

בתמונה:MAGO-INK, עט ייחודי בעל מנגנון מגנטי (מתוך הקמפיין באתר Kickstarter).

RAVEAN RUGGED JACKET: RAVEAN RUGGED JACKET הוא ז'קט מתקדם וראשון מסוגו; המשלב פיתוח טכנולוגי הנדסי חדיש וקונספט ייחודי. ה-RAVEAN RUGGED JACKET נועד לשימוש בכול מזג אוויר ובתנאי שטח שונים. באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת וארגונומית, ניתן בקלות וביעילות לשלוח גלי חום על פי דרישה לאזורים שונים הממוקמים בז'קט; לגב, איזור החזה ולאזור הידיים באמצעות כפפות ייעודיות המהוות חלק מן הז'קט. את החום ניתן לשלוח בצורה חכמה ובעוצמות שונות. ניתן למשל, לווסת חום לשני אזורי הידיים בז'קט; כאשר בכל יד, עוצמת החום המתקבלת תהיה שונה בהתאם לצורך (עוצמה חלשה, בינונית וחזקה של חום).

ה-  RAVEAN RUGGED JACKETגם מגיע עם יכולות הטענה של סמארטפונים (מכשירים חכמים) וניתן לכבס אותו בכביסה רגילה. החשיבה המעמיקה בפיתוחו ההנדסי של הז'קט, הביאה ליצירתו של מוצר פונקציונאלי במיוחד; שלא בכדי, הצליח לגרוף בקמפיין שהועלה באתר Kickstarter סכום כולל של למעלה מ-100,000 דולרים, כאשר היעד המקורי היה 1000 דולר בלבד. מדובר בעמידה בלתי נתפסת של מעל 13,000 אחוזים מעל היעד המבוקש!

 חיפוש פטנטים