למה כדאי לבנות אב-טיפוס עבור קיק סטארטר

להרבה אנשים ישנם רעיונות יצירתיים, לפיתוח של מוצרים חדשים ומעניינים. רבים רק מהרהרים ברעיון, ועוברים הלאה, ממשיכים בחייהם הרגילים. אך ישנם לא מעט אנשים אשר הופכים ליזמים, ומגיעים מסקנה שהרעיון שלהם יעיל, מעניין וחשוב. הם רוצים לייצר אותו. אך כדי לייצר מוצר חדש, ולהפיץ אותו בשוק, יש צורך בסכומי כסף גדולים, עבור עלויות של פיתוח, עיצוב המוצר, חומרי הגלם הדרושים, וכמובן הייצור עצמו והשיווק של המוצר.

איך מגייסים את הכסף הזה?

נעים להכיר: קיקסטארטר

אתר קיקסטארטר הוא אתר של גיוס המונים, אשר מיועד לפיתוח של מוצרים חדשים. כל מי שרוצה לפתח מוצר חדש, יכול להציג אותו באתר קיקסטארטר, ולנסות לגייס בתוך תקופת זמן מוגדרת, את הסכום הדרוש לו עבור הפיתוח של המוצר. באופן עקרוני, ניתן להעלות לאתר את הרעיון בלבד, ולגייס כך כסף לפיתוח הראשוני שלו. אך מי שמעוניין לעבוד בצורה רצינית, ולגייס סכומי כסף גבוהים, צריך להתחיל מבנייה של אב טיפוס למוצר החדש, על מנת להראות שמדובר ברעיון רציני וישים.

הגולשים באתר קיקסטארטר לא יתרמו את כספם לכל רעיון שהוא. הם צריכים קודם כל להשתכנע שאכן כדאי להשקיע במוצר, שהוא שווה את ההשקעה, שאכן יביא תועלת, או הנאה חדשה לעולם. אב טיפוס מוכן מראה על רצינות של היזם, וגם מאפשר הבנה מלאה של התועלת שבמוצר החדש.

בניית אב טיפוס לקיק סטארטר

על מנת לבנות אב טיפוס, יש לפנות לחברת הנדסה, אשר מתמחה בפיתוח של מוצרים חדשים וטכנולוגיות חדישות. כך ניתן לפתח את המוצר, לבדוק את ההיתכנות שלו, לפתח אותו מבחינה טכנולוגית, לעצב אותו וגם לייצר ממנו אב טיפוס. כמובן, הפיתוח הזה עולה כסף, אך לרוב מדובר בהשקעה בסיסית, שרוב האנשים יכולים לממן מכיסם.

כאשר ישנו אב טיפוס מוכן, ניתן להעלות אותו לאתר קיקסטארטר, ולגייס סכומי כסף גדולים יותר, על מנת לייצר את המוצר בכמויות גדולות, ולהתחיל לשווק אותו לקהל הרחב. כאשר בונים את קמפיין גיוס ההשקעות בקיקסטארטר בצורה נכונה, ניתן להשיג סכומי כסף גדולים למטרה זו.

לחברת גיזמו המייקר ידע רחב ונסיון רב תחום פיתוח ובניית אבי-טיפוס עבור אתרי גיוס המונים, כמו קיק סטארטר.

אנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו פגישה ייעוץ וליצור אב טיפוס משלכם.