הוזלת עלויות יצור בסין - האם משתלם לייצר בסין חלקים מוצרים המצאות ופטנטים

תהליך הייצור של מוצרים בסין לפי הזמנה, להבדיל מרכישה של מוצר קיים, מלווה בסיכויים גבוהים יותר לאי הבנות ועיגול פינות על ידי היצרן ומכאן עולה הצורך בבקרת איכות שוטפת לאורך כל התהליך. בקרת איכות זו תוכל למנוע אי אלו בעיות שיתגלו רק לקראת סופו של הייצור ויובילו לעיכובים רציניים ולעתים גם לנזקים כספיים משמעותיים.

זיהוי בעיות בשלבים מוקדמים

זיהוי בעיות מבעוד מועד או אף במהלך התהוותן יסייע ללקוח להתמודד עם המצב בצורה פשוטה, קלה וזולה יותר ולמצוא פיתרון מיידי להמשך עבודה רציפה ללא הוצאות כספיות גבוהות ועיכובים. ייצור מוצרים לפי הזמנה בסין, לא אחת מחייב שילוב של כמה יצרנים שונים שרק באמצעות תיאום מחושב ומדויק בין כל היצרנים הללו ניתן יהיה לקבל את המוצר הסופי המבוקש כפי שתוכנן על ידי הלקוח. לעתים קרובות יתכן כי תקלה אחת בלבד מצידו של היצרן תעכב משמעותית את המשך תהליך הייצור.

הקפדה על בקרת איכות שוטפת

כדי להימנע מכך כאמור יש צורך להקפיד על בקרת איכות מקיפה ויסודית בקרב כל ספק בנפרד ולאורך כל התהליך. ניקח לדוגמא מוצר פשוט יחסית שקל לייצור אותו כמו קישוט לשיער. לשם כך יהיה צורך לקנות בד מייצרן בדים מסוים בהתאם לאפיון המדויק של המוצר על ידי הלקוח. אפשרות נוספת היא לצבוע או להדפיס בדים במפעל צביעה, שוב בהסתמך על מפרט הלקוח. לאחר מכן יש לדאוג שגזירת הבד תתבצע בגודל ובצורה הנכונה, לקנות סיכה בהתאם להגדרות הגודל והאיכות של המוצר, להקפיד על איכות גימור גבוהה לאורך כל התהליך של ייצור צורת המוצר הסופית ולבסוף לוודא שהאריזה התבצעה כראוי למניעת נזקים בהובלה