חברת גיזמו מספקת הזמנת חלקים בעיבוד שבבי


אם אתם מעוניינים ליצור מוצר, ייתכן ויהיה עליו לעבור תהליך של עיבוד שבבי . מה זה עיבוד שבביאתם שואלים? ובכן, מדובר בתהליך תעשייתי שבמסגרתו מייצרים מודל או אביזר כלשהו, על ידי גריעה, הסרה או חריטה . 
עיבוד שבבי זוהי טכנולוגיה המצליחה להגיע לרמת דיוק מופתית בהסרת חומר גלם, זאת בעזרת שימוש באביזרים שונים כמו מחרטות, משחזות, מסור ומקדחות אשר קודחות במוצר כדי להעניק לו את התוצאה הרצויה ללקוח. הטכנולוגיה ליצור הכלים בהם משתמשים ל עיבוד שבבי נקראת טכנולוגיית פרוטו-טייפינג. 

 לרוב מבצעים את תהליך העיבוד השבבי בחומרים הנוחים ל עיבוד שבבי כמו אלומיניום, פלדה, פליז, ברונזה, עץ, פוליאוריתן, ארד, דלרין ופלדת אל חלד. עופרת היא חומר הקשה לעיבוד משום שהשבבים המתקבלים בעיבוד הם מאסיביים וגדולים מדי, זאת לעומת פליז אשר לאחר העיבוד השבבי יוצר שבבים קטנים ועדיניים. בתהליך העיבוד השבבי משתמשים בטכנולוגיות של ארוזיה חשמלית, התזת מים, חריטה, כרסום, ניסוח וקדיחה. 

 תהליך העיבוד של חומרים פלסטיים שונה לחלוטין מתהליך העיבוד השבבי, זאת משום שכאשר רוצים לעבד חומרים פלסטיים מבצעים כיפוף ושינוי צורה של החומר. 

 תהליך עיבוד שבבי נחשב למבוקש ביותר וישראל היא אחת החברות המובילות בתהליך עיבוד שבבי. ישנן חברות רבות בארץ שמייצרות כלים לעיבוד שבבי בין היתר אפשר למנות את חניתה וישקר.
אם אתם מעוניינים בהזמנת חלקים בעיבוד שבבי , חברת גיזמו היא המענה. חברת גיזמו, חברה לפיתוח פטנטים , תכן מערכות מכאניות, פיתוח מוצרים חדשים , בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, מספקת שירות של הזמנת חלקים בעיבוד שבבי, שנעשה על ידי אנשי המקצוע המובילים והמוכשרים בתחום.