דגשים להכנת מצגת עבור פרזנטציה למשקיע פוטנציאלי

האיכות של מצגת מכירות היא זו שקובעת האם משקיע ירצה להשקיע במוצר שלי או של מתחריי. במאמר זה נציג שבעה טיפים שיכולים לעזור לכם ליצור מצגת שיניעו משקיעים להשקיע במוצר שלכם.

  • צרו מצגת רלוונטית: הטעות הנפוצה שרוב היזמים עושים היא יצירתה של מצגת כללית מדי. הם מעבירים את אותו המסר בכול מצגת בתקווה שמשהו במצגת שלהם ייצור משיכה בפני משקיעים פוטנציאליים להשקיע במוצר שלהם. חשוב להעביר במצגת נקודות ספציפיות לגבי המוצר החדש על מנת להעביר את המסר הנכון לגביו.

  • יצירת קשר בין המשקיע למוצר: במקום לספר למשקיע על המוצר, הניחו את המוצר בידיו וזאת באמצעות יצירת אבטיפוס שיהווה את הקו המנחה לגבי איך המוצר הסופי בגדול אמור להיראות. חשוב לייצר דיון בנוגע לתועלות המוצר ולא על מאפייניו. ספרו למשקיעים מה ניתן לקבל בתמורה לשימוש במוצר וזאת גם ביחס למתחרים אחרים בשוק.

  • תגיעו לנקודה: הכירו היטב את נקודות המפתח במוצר שלכם לתשקיעו מאמץ בבניית פרזנטציה שתדגיש אותם בצורה נכונה.

  • צרו חיות בפרזנטציה שלכם: גם אם מדובר במצגת, ולא בסרט הוליוודי – תתכננו את ה"הופעה" שלכם מול משקיע בצורה מחושבת. תצרו תסריט לפגישה בכלל ולמצגת בפרט, תוסיפו נקודות: מרגשות, מפתיעות, מצחיקות – תצאו מהסכמה של "הרצאה". משקיע, כמו כל אדם אחר, מסתכל על התמונה הכוללת שאתם מציגים בפניו, ומתרשם ממנה.

  • שכנוע: כאשר מעבירים מצגת למשקיעים פוטנציאליים כדאי לבסס אותה על טיעונים ברורים למה כדאי לו להשקיע במוצר שלכם - " המוצר שלי יוכל ליצור עבורך רווחיות ".

  • השתמשו בהדגמה: במקום להסביר למשקיע שלכם את תועלות המוצר שלכם הדגימו לו זאת כחלק מהמצגת שלכם לאותו מוצר, תכניסו לתוכה שרטוטים ותסריט שימוש, סרטונים מדגימים פעולת המוצר וכד'. אין חזק כמראה עיניים.

  • האמינו במוצר שלכם: ללא ספק, זה הוא המרכיב החשוב ביותר בכל מצגת של מוצר חדש. כאשר אתם מציגים את המוצר החדש שלכם, האם אתם מציגים אותו בהתלהבות ? האם אתם מראים התרגשות כשאתם מעבירים מצגת ? במידה ולא, כדאי שתשנו גישה. אחרי הכול, אם אתם לא מסוגלים להתרגש מן המוצר החדש שלכם , איך תוכלו לצפות שהמשקיע הפוטנציאלי ירצה להשקיע בו ?

אנו בחברת גיזמו הנדסה, המומחים בתחום התכנון, פיתוח וייצור של מוצריםחדשים, מלווים בהתלהבות את לקוחותינו בהגשמת רעיונותיהם למוצרים חדשים.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקביעת פגישה מקצועית !