פרויקטים שהצליחו לגייס השקעות באתר גיוס המונים kickstarter

Luminoodle Task: היא מוצר ייחודי של נורת-לד, בעלת גמישות יוצאת דופן, המסוגלת להתקפל ולהתאים לכול מקום ונקודה, אשר יש בהם צורך באור. עיצוב המוצר הגמיש במיוחד של  Luminoodle Task- מהווה דוגמא לפיתוח הנדסי ארגונומי המתורגם לפתרון מושלם של תאורה נכונה, במקום הנכון. קמפיין הפרויקט, שהועלה לאתר Kickstarter "האיר פנים" למפתחיו, והצליח לגרוף סכום הנושק ל- 200,000 דולרים, כאשר היעד המקורי היה 50,000 (מדובר באחד הקמפיינים היותר מצליחים ב-Kickstarter, עם עמידה של קרוב ל-400% מעבר ליעד המקורי).

פיתוח פטנט

בתמונה: נורת ה-לדLuminoodle, נורה גמישה במיוחד הניתנת למיקום מושלם על פי הצורך (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

Dash 5.0 The Fastest Wallet Around: Dash 5.0 הוא דוגמא לפרויקט ייחודי באתר Kickstarter, של ארנק בעל עיצוב מוצר השם דגש בלעדי על הנדסת אנוש. הארנק הייחודי מאפשר גישה נוחה  ופונקציונאליות ברמה גבוהה במיוחד – המאפשרת לשלוף בצורה פשוטה אך יעילה ומהירה- מזומן וכרטיסי אשראי. לעומת הארנקים המוכרים שבולטים אצלנו בכיס מרוב נפחם הגדול, ניתן להסתובב עם ארנק ה-Dash 5.0 עם כמות זהה ודומה לחלוטין של פרטים- ולא להרגיש אותו בכלל (בהשוואה המופיעה מטה- 7 כרטיסי אשראי ו-5 שטרות; בארנק רגיל ובארנק ה-Dash 5.0). הקמפיין שהועלה לאתר Kickstarter, הצליח לגרוף סכום כולל של 40,000 דולרים, כאשר היעד המקורי היה 5000 בלבד (מדובר בעמידה ביעד של 800% מעל היעד המקורי שהוצב בתחילת הקמפיין).

 הדפסה תלת ממדית

 בתמונה:ה-Dash5.0; ארנק בעל עיצוב ייחודי מינימליסטי, אשר נועד לשליפה מהירה של כרטיסי אשראי ומזומנים (מתוך קמפיין באתרKickstarter ).

Sitpack ZEN: SitPack ZEN  הוא דוגמא לפיתוח מוצר הנדסי ארגונומי של כיסא מתקפל ופונקציונאלי, המספק חוויית ישיבה נוחה אופטימאלית . עיצוב המוצר הארגונומי של Sitpack ZEN מצליח לשפר בצורה משמעותית את היציבה של הגוף במהלך הישיבה עליו וניתן להשתמש בו בכול מקום ובכול זמן. הקמפיין שהועלה עבור הפרויקט באתר Kickstarter, הצליח לגייס סכום כולל של למעלה מ-250,000 דולרים, כאשר היעד המקורי שהוצב היה סכום של 30,000 דולרים (מדובר באחד הפרויקטים עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ב-Kickstarter עם עמידה של כמעט 900% מעבר ליעד המקורי בקמפיין).

 רישום פטנטים

בתמונה: ה-Sitpack ZEN, הכיסא המתקפל והפונקציונאלי במיוחד, המאפשר לחוות ישיבה נוחה; בכל מקום ובכול זמן (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).