מהנדס מכונות -בעלי ההכשרה לפיתוח מוצר חדש הם מהנדסי מכונות.


מהנדס מכונות – יהנדס לכם כל מוצר מבוקש

חברת גיזמו מעמידה לרשות לקוחותיה שני מהנדסי מכונות עתירי ניסיון ויכולת מוכחת בפיתוח ובייצור מספר רב של מוצרים, אשר חלקם פועלים זה מכבר בשירותן של חברות רבות, מהן הגדולות והחשובות במשק הישראלי.

הכשרה מקצועית ייעודית ארוכת טווח, אשר בסיומה קיבלו מהנדסי החברה את התואר מהנדס מכונות, היתה עבורכם רק תחילת הדרך. יתרונו של מהנדס מכונות העובד בחברה הוא בהיכרות עמוקה ויסודית עם ממשקים שונים ויכולת לשתף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים, מהם בעלי ניסיון בתחומי פיתוח שונים ומגוונים.

ידע וטכנולוגיה חדשנית מאפשרת למהנדס מכונות העובד בחברתנו לספק שירות של פיתוח תכן ותכן הנדסי ולמלא תפקיד מרכזי גם במידול ממחושב של מוצר וביצירת אב טיפוס שלו.

מהנדס מכונות השותף בפרויקטים מגוונים:

החברה מציעה ללקוחותיה שירות של מהנדס מכונות האמון לא רק על החלק התיאורטי של פיתוח מוצרים אלא גם על מעורבות פעילה בתחום ניהול מערכת הניסויים, המעקב והבקרה, בכל השלבים הקודמים לייצור אב טיפוס של המוצר.

למהנדסי המכונות שלנו חלק מרכזי ביצירת התכולה של תיק הייצור ותיק המוצר הנלווים למודל המוחשי של אב טיפוס המוצר. הידע והיכולת לבצע את כל האנליזות ההנדסיות הנדרשות ליצירתו, הדמייתו בתלת ממד, מידולו הממוחשב ולבסוף בניית האב טיפוס שלו מהווים ערובה לכך שמי שמזמינים את המוצר יקבלו אותו כאשר כל מה שנדרש לו הוא רק קבלת אור ירוק מהם לתחילת ייצור סדרתי שלו.

שאלות למהנדס ותשובות:

שקיפות מלאה בכל תהליכי הפיתוח מאפשרת לכם, הלקוחות המזמינים אותו, לקבל את כל המידע המבוקש. ריכוז כל עבודות הפיתוח של המוצר תחת קורת גג אחת של החברה מייעלת ומקצרת את לוח הזמנים מרגע הזמנת המוצר ועד לקבלת האב טיפוס שלו.

חברת גיזמו מחויבת לספק ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר שהיא מסוגלת לתכננם ולייצרם על-פי דרישות הלקוחות וציפיותיהם. מלה שלנו.