חברת גיזמו מספקת בקרת איכות למוצרים העוברים עיבוד שבבי בסין


בשנים האחרונות חברות ישראליות רבות מחליטות לייצר את מוצריהם בסין הרחוקה. עם החלטת השלטון לפתוח את שערי סין עבור אנשי עסקים מהמערב, חברות רבות בוחרות להעתיק את מפעליהם אל סין הרחוקה ולייצר שם את מוצריהם. כך עושות חברות ישראליות רבות הרואות את היתרונות הרבים שב ייצור בסין : כוח העבודה והייצור הם בעלות נמוכה, מערך התשתיות מפותח, וישנן הזדמנויות רבות לפרוץ לשוק הסיני ובהמשך לכל המזרח הרחוק. 

 אחד התהליכים הבולטים הנעשים במפעלים בכלל ובסין בפרט, הוא עיבוד שבבי של מוצרים . עיבוד שבבי הוא תהליך ייצור תעשייתי שבו מסירים חלק מחומר גלם כדי לייצר עצם כלשהו. בעזרת חומר הגלם משתמשים כדי להכיל את המוצר הסופי. התהליך עצמו מתבצע על ידי מכונות ל עיבוד שבבי כגון מסורים, מקדחות, מחרטות, כרסומות ומשחזות מסירים את עודף החומר בצורה מדויקת ביותר המגיעה עד אלפית המילימטר. 

 כאשר מסירים את החומר העודף משתמשים בכלים מיוחד כמו ראשי מקדח, ראשי כרסום ומסורים המחוברים לאותן מכונות. כל הכלים מיועדים לשימושים שונים ולחומרי גלם רבים ומגוונים, בינהם: אלומיניום, פלדה, פלדת אל-חלד, ארד, פליז, עץ, פוליאוריתן, דלרין ו- mdf. קיימות טכנולוגיות רבות ל עיבוד שבבי , ביניהם קידוח, חריטה וכרסום וכולם מתאימות לחומר גלם שונים. 

כדי לוודא שהמוצרים המגיעים מסין העוברים עיבוד שבבי , הם איכותיים, בטוחים ועומדים בתקן העולמי המחמיר, חברת גיזמו חברה ל פיתוח פטנטים , תכן מערכות מכאניות, פיתוח מוצריםחדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, מספקת שירות של בקרת איכות. אנו בחברה נבטיח שהמוצרים שלכם יעמדו לדרישותיכם ויהיו האיכותיים ביותר. בצורה הזאת אתם, היצרנים, תיהנו מהעלויות הנמוכות של המוצרים בסין וגם לא תיאלצו להתפשר על איכות. נשמע לנו כמו עסק משתלם, ולכם?