האצה בפיתוח מכשירים רפואיים

מכשירים רפואיים הם מוצרים עם יכולות טכנולוגיות לספק טיפול רפואי עבור חולים, לבצע אבחנות רפואיות ופעולות ניתוחיות בגוף. המכשירים הרפואיים משפיעים באופן פיסי על מהלך טיפול לעומת תרופות, שעיקר השפעתן היא השפעה כימית (תרופות להורדת חום, ג'ל למריחה למניעת כאבי פרקים וכו').

בין המוצרים המוגדרים כמכשירים רפואיים המסייעים בתהליך הטיפול ניתן למנות: מכשיר דימות רפואי (C.T), מכשירים רפואי לצילומי רנטגן, מכשיר אולטרסאונד, אנדוסקופיה, סטטוסקופ, דפיברילטור להשבת פעילות הלב ועוד.

על החברות הגדולות, החשובות והמובילות בתחום הפיתוח של מכשירים רפואיים ניתן למנות את: ג'נרל אלקטריק, ג'ונסון אנד ג'ונסון, פיליפס וחברת סימנס.

מדינת ישראל נחשבת למובילה עולמית בפיתוחם של מכשירים רפואיים והתחום מהווה את מרבית הייצוא שלה בתחום מדעי החיים.

הרבה מכשירים רפואיים המפותחים כאמור, מסייעים בתהליכים טיפוליים שונים ומורכבים לרבות בחדרי ניתוח במהלך ביצועם של ניתוחים הדורשים כירורגיה עדינה במקרים רבים. בנוסף, ישנם לא מעט מכשירים רפואיים שניתן לעשות בהם שימוש ביתי. בין מכשירים רפואיים מסוג זה ניתן למנות: מכשיר דיאליזה, בלון חמצן, דפיברילטור ומכשירים רפואיים נוספים העוזרים בשיפור איכות החיים כמו: מכשירי שמיעה לאנשים בעלי לקות שמיעה, מכשיר לייזר רפואי לטיפול בכאבים, מדרסים לנעליים, מכשיר לאיחוי שברים וגם מכשירים רפואיים לבדיקת מדדים חיוניים כמו מכשיר רפואי דיגיטלי לבדיקת מדדי לחץ דם ודופק.

קצבה המסחרר של ההתפתחות הטכנולוגית בתחומים רבים בכלל ובתחום הרפואה בפרט - הופכים את המכשירים הרפואיים למתקדמים ואיכותיים יותר - ולכאלה המסוגלים לספק מענה מדויק וטוב יותר עם כל התפתחות טכנולוגית חדשה. הנקודה המשמעותית ביותר היא, שמכשירים רפואיים הופכים עם הזמן לנגישים יותר עבור הציבור הרחב שיכול להסתייע בהם בכדי לשפר איכות חיים ואף להצילם במקרים מסוימים (שימוש במכשיר דפיברילטור ביתי להשבת פעילות הלב במקרה חירום).

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", מאמינים גדולים של קדמה טכנולוגית. מעבר לעובדה שאנו לוקחים חלק בשיתוף פעולה עם לקוחותינו העיקריים-  יזמים וממציאים בפיתוח, תכנון וייצור של מוצרים חדשים, אנו גם רואים בכל פיתוח חדש הזדמנות להביא בשורה חדשה שתוכל להשפיע ולשנות לטובה את חייהם של אנשים.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ולתאם פגישת הכוונה מול צוות מנצח ומוביל של מהנדסים ומעצבי מוצר מקצוענים.