טכנולוגיות מתקדמות בחדרי ניתוח

ניתוח - בעולם הרפואה הוא הגדרה לפעולה או למכלול פעולות הנדרשות כחלק מתהליך טיפולי - הכולל פרוצדורה פולשנית בגוף האדם. פעולות שכאלה כוללות: חיתוך ברקמות, איחוי חתכים קיימים - וזאת במטרה לשפר את חייו של אדם ואף להציל את חייו (ניתוחי לב למשל).

המאה ה-21 היא תקופה רוויית קידמה טכנולוגית. בין אם מדובר בפיתוחם של מוצרים מתקדמים וחכמים כמו הסמארטפון (המכשיר החכם) שנמצא בכיס של כמעט כל אחד מאתנו ומהווה עולם שלם של תוכן ודרכי התקשרות מתקדמות ואינטראקטיביות  או בפיתוחם של גאדג'טים למיניהם, מוצרי חשמל וצריכה מתקדמים ואפילו בתים "חכמים" המאפשרים שליטה מרחוק במערכות אבטחה, מיזוג, דלתות, מולטימדיה - באמצעות אפליקציות ייעודיות ורשת האינטרנט; אין ספק שחיינו הפכו מתקדמים יותר ונוחים יותר.

בשורת הקדמה הטכנולוגית לא פוסחת על אף תחום בחיינו, וכך גם היא מביאה לתוכם חידושים בתחום החשוב ביותר - הבריאות, של עולם הרפואה.

כיום, באמצעות שימוש ברובוטים בחדרי ניתוח - ניתן לבצע פעולות כירורגיות מורכבות ובאופן מדויק שלא היה ניתן לבצע בשום דרך אחרת בניתוחים פרוסקופיים. בנוסף, כחלק בלתי נפרד מניתוחים מורכבים במיוחד - עושים המנתחים כיום גם שימוש במצלמות וידאו זעירות המתחברות למכשירים אנדוסקופיים ולפרוסקופים המוחדרים לגוף. כמו כן נעשים שימושים במכשירים מסייעים נוספים כמו מערכות הדמיה מתקדמות ומערכות שיקוף בניתוחים המצריכים גישה צנתורית.

צמצום השימוש בכלי ניתוח ואביזרי ניתוח שונים ופיתוחם של מכשירי ניתוח מתקדמים, מהווים נקודה מכריע לפיתוח וטיפוח היכולת של ביצוע תהליכים ניתוחיים פולשניים מורכבים.

מאחורי הפיתוחים המתקדמים כל כך - ניצב הגורם האנושי המתאים והאחראי על התכנון והפיתוח  של מוצרים ייחודיים אלה - המשפרים את חיי כולנו ואשר ביכולתם גם להצילם.

חברת "גיזמו הנדסה", פועלת ללא לאות - ביצירתיות וחדשנות לטובת קידום פרויקטים של רעיונות למוצרים חדשים ופורצי דרך של יזמים וממציאים. גיזמו הנדסה מעניקה ללקוחותיה ליווי צמוד לכל אורך הדרך בשלבי המחקר, התכנון, הפיתוח והייצור הסופי של מוצרים , לרבות שירותי ייעוץ העוסקים בגיוס הון נדרש של משקיעים פוטנציאליים, רישום פטנטים ועוד.

הנכם מוזמנים ליצור קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ולתאם פגישה מקצועית ומכוונת למימוש תהליך פיתוח המוצר שתכננתם.