מכינים את הקרקע לרכישות רבות באתרי גיוס המונים

אתרי גיוס המונים מציעים ליזמים בעלי רעיונות פורצי דרך לפיתוחים ולמוצרים חדשים את האפשרות של העלאת קמפיינים לאוויר ולהציגם במטרה לגייס את תמיכתו של ההמון להשקיע במימושם.

במאמר זה נעסוק בהכנת תשתית נכונה ונדרשת שתעזור בגיוס התמיכה של הציבור הרחב. לפניכם דוגמאות של כמה הכנות רלוונטיות להעלאת קמפיינים באתרי גיוס המונים:

* הנקודות שנעלה בהמשך, הן כלליות ולהדגמה בלבד. על מנת ליצור קמפיין רלוונטי ומצליח – חשוב להתאים אותו למוצר הספיציפי. חברת גיזמו הנדסה, המתמחה בפיתוח מוצרים חדשים, תשמח לכוון אתכם לניהול נכון של הקמפיין.

  • בחרו שם פרויקט קליט: בחרו שם למוצר שלכם שמשקף את הפעולה היחודית שלו / חדשנות שבו. המנעו משמות מסורבלים, חפשו שם קצר וקליט, בחנו אותו מול חברים לפני שמקבלים החלטה סופית. השתדלו שהשם שבחרתם יופיע גם בדומיין האתר של הפרויקט.

  • יצירת ניוזלטר: אם אין לכם עדיין ניוזלטר (News Letter), צרו אחד בעבור הקמפיין שלכם- הם נחשבים לדרך האפקטיבית ביותר להשפיע על קהל התמיכה בכם, דרך פייסבוק או טוויטר למשל. ניתן  לדוגמא ליצור ניוזלטר- באתר Mail Chimp (מאפשר עד 2000 נרשמים).

  • יצירת לינק שיתוף לפידבקים: אתרי גיוס המונים כדוגמת קיק-סטארטר ואינדיגוגו ועוד רבים אחרים בפלטפורמות דומות, מאפשרים ליצור לינק צפייה שניתן לשלוח ברשת (רשתות חברתיות שונות, פייסבוק) במטרה לקבל פידבקים על הפרויקט שלכם. קבלת פידבקים היא נקודה הכרחית שיכולה לספק עבורכם תמונה הסוקרת את איכותו של הפרויקט שלכם מאנשים שלא קשורים אליו או מעורבים בו ישירות.

  • יצירת מדיה גרפית חברתית: עצבו לפחות באנר פרסומי אחד שתוכלו להשתמש בו באתר הקמפיין או באתר מעריצים אישי (אם קיים). ניתן לעצב באנר דרך פייסבוק או לפנות לאתרי אינטרנט וחברות פרסום המציעות שירות מסוג זה.

  • יצירת ותכנון תוכן וידאו: לכל קמפיין מוצלח יש סיפור העומד מאחוריו. ספרו את שלכם באמצעות הכנת ועריכת קטעי וידאו הממחישים את הפרויקט האישי שאתם רוצים לממש. תקשרו את הדרך שאתם עושים, את ההצלחות, את הכישלונות ובאמצעות זאת תוכלו ליצור ערוץ תקשורת משמעותי  מול ההמון במטרה לקרבו אל הרעיון שלכם ולזכות בתמיכתו, בו.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, בזכות צוות הנדסי מומחה, מספקים שירותי תכנון, פיתוח וייצור עבור לקוחותינו, יזמים וממציאים בעלי רעיונות חדשניים וייחודיים, וכמו כן נותנים הכוונה נבונה לכל פרויקט.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר להתייעצות הנדסית ולתאם פגישה מקצועית ומועילה עם המומחים שלנו!