רשימה ומידע אודות חברות אקסלרטור ישראליות ובינלאומיות

חברת "גיזמו הנדסה" מציגה לפניכם את רשימת האקסלרטורים, ארגונים העוסקים בהאצת צמיחה ופיתוח מהירים של חברות סטארט-אפ הנמצאות בתחילת דרכן (Seed, Pre-Seed), תוך פרק זמן מוגדר מראש.

רשימת אקסלרטורים

האקסלרטורים כאמור, הם ארגונים המסייעים בצמחיה ופיתוח מהירים של חברות סטארט-אפ הנמצאות בתחילת הדרך, בתקופה תחומה בזמן. בדומה לארגוני האינקובטורים העסקיים, גם אקסלרטורים מציעים לחברות בתחילת דרכן מרחבי ייצור, אמצעי תקשורת, הדרכות והכוונות בנושאים שונים (שיווק, מציאת משקיעים פוטנציאלים, חיפוש שותפים אסטרטגיים וכו'). יחד עם זה, בניגוד לאינקובטורים העסקיים, האקסלרטורים מפעילים תכניות ייעודיות עבור חברות סטארט-אפ הנמצאות בתחילת דרכן, לעומת האינקובטורים העסקיים. בנוסף, משום הכמות הנרחבת של ארגוני אקסלרטורים, ישנה תחרות גוברת בין האקסלרטורים השונים מה שיכול להקשות על חברות הסטארט-אפ שבלאו הכי מתמודדות עם הקושי של היותן חברות חדשות - למצוא את האקסלרטור הרלוונטי שיתאים עבורן. עוד הבדל נוסף הוא, שאינקובטור עסקי לא בהכרח יגדיר תקופות זמן לתכניות הייעודיות שהוא מפעיל.

איך להשתמש ברשימה?

מציאת אקלסרטור ספציפי, מתוך רשימת האקסלרטורים המוצגת כאן עבורכם - יכולה לסייע בצמיחה מהירה, ולייצר בסיס יציב עסקי חזק עבור החברה החדשה שלכם.

כדאי לבחון היטב את רשימת האקסלרטורים בכל פרמטר ופרמטר, החל כמובן מהתחומים אליהם קשור כל אקסלרטור. קיימים אקסלרטורים אשר מבקשים אחוזים מסוימים ברווחי החברה וקיימים כאלה שאינם מבקשים זאת. ייתכן דווקא כי אקסלרטורים המתנים את תכניתם באחוז מסוים, יהיו הרלוונטיים עבורכם - גם ברמת הזמן שהם מציעים בתכנית שלהם וגם ברמת הציוד והידע שהם יכולים לספק למען העסק שלכם. מצורפים לרשימה כתובות אתרי האינטרנט של האקסלרטורים השונים, השקיעו כל זמן שיידרש ובלבד שלא תמצאו את עצמכם בוחרים באקסלרטור שלא רלוונטי אליכם.

ייחודיים ככל שיהיו רעיונות הפיתוח שלכם, אנו מודעים לכך ומבינים היטב, שכיזמים וכחברות בתחילת דרכם - יהיה לכם רצון לשאול ולדעת יותר ואנו נמצאים בדיוק לשם זאת; כאן, בשבילכם - בכדי לספק את המענה הנחוץ הזה.

כמו כן, אתם מוזמנים לפנות אלינו גם לטובת קבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ללא שום התחייבות ולתאם פגישת הכוונה עם צוות המומחים שלנו, שיספק מעטפת של שירותים הנדסיים מקצה לקצה וילווה אתכם כל הדרך, עד למימוש פיתוח הפרויקטים שלכם!