חברה שנותנת שירותי קידום קמפיינים באתרי גיוס המונים כמו kickstarter

Funded.Today היא חברת סוכנות שיווק אמריקאית; הנחשבת לגדולה והמובילה בתחומה, אשר עוסקת בקידומם של קמפיינים שונים המועלים לאתרי גיוס מימון המונים המובילים של Indiegogo ושל האתר המוביל המתחרה Kickstarter.

חברת Funded.Today נוסדה בשנת 2014 על ידי שני יזמים - זאק סמית' (המשמש כמנכ"ל) ותומאס אלוורד (המשמש כיושב-ראש הדירקטוריון).

Funded.Today מאמינה, כי יזמים ובעלי עסקים המעוניינים בגיוס הון נדרש למימושם של פרויקטים שונים; באמצעות קמפיינים באתרי גיוס ומימון המונים - צריכים להיות מומחים בתחומי השיווק והמכירות. הבעיה היא, שלמרבית האנשים, אין את הפריבילגיה של חלוקת זמן בין עבודה במשרה מלאה לבין ניהול קמפיין באתרי גיוס המונים בצורה אפקטיבית באמת. מסיבה זו בדיוק, מבקשת חברת Funded.Today להיכנס לתמונה, ולסייע בכול הנוגע לניהול קמפיינים מוצלחים עבור פרויקטים באתרי גיוס מימון ההמונים של Indiegogo ו-Kickstarter.

פעילות להשגת תמיכה רחבה: לחברת Funded Today, ישנה מערכת שיווקית שלמה הפועלת כולה במטרה לסייע לקמפיינים שונים להשיג תמיכה רחבה בהם.

ניהול בלוג שימושי: חברת Funded Today מנהלת בלוג, אשר בו ישנם תיאורים של מקרי בוחן לקמפיינים שהצליחו בצורה משמעותית, טיפים, ראיונות עם האנשים שהעלו את הקמפיינים המוצלחים ועוד.

Funded.Today הצליחה; מאז הקמתה בשנת 2014, לסייע לקמפיינים באתרי גיוס מימון המונים - לגייס סכום כולל של למעלה מ-150,000,000 דולרים - וזאת בזכות ייעוץ שיווקי, סיוע בעיצוב עמודי קמפיינים של פרויקטים שונים, הפקות וידאו, יחסי ציבור ועוד.

Funded.Today נוקטת בגישה שיווקית השונה בצורה דרסטית, בכול הנוגע לשיווקם של קמפיינים המועלים באתר גיוס המונים של Kickstarter, עם הצעות תגמול החזר כספי מסוים לתומכים בפרויקטים שהיא מסייעת בקידומם. עוד בהקשר זה, חברת Funded Today מקיימת אירוע וירטואלי מדי שנה, המספק לכול מי שקידום קמפיינים באתרי מימון המונים הוא רלוונטי לגביו ולרבות, קידום באתר גיוס המונים של Kickstarter בפרט. באירוע; הנמשך לאורך מספר ימים, ניתן לצפות בשידורים חיים מכל מחשב, טאבלט או סמטארפון; של דוברים שונים מרחבי העולם, המתייחסים ומספרים על הקמפיינים