איך מתחילים בעיצוב תעשייתי איכותי למוצרי פלסטיק

איך מתחילים בעיצוב תעשייתי איכותי למוצרי פלסטיק

כל מסע מתחיל בצעד אחד, והצעד הראשון בעיצובו של מוצר הוא לבחור מעצב תעשייתי איכותי.ממש כמו שלא נפנה לגנן כדל לתקן את נעלינו, ולא נבקש סיוע מספר כאשר הגג שלנו דולף, כך עלינו לפנות אך ורק לאיש מקצוע המתמחה בעיצוב, כלומר אדם שלמד עיצוב תעשייתי ויש לו התמחות וניסיון בחומרים המרכיבים את המוצר שלנו.  

 אם החלטתם לפתח מוצרי פלסטיק, חשוב שתפנו לאדם שיש לו ניסיון והתמחה במוצרי פלסטיקה. כדי לבנות עבור מוצר פלסטי תבנית נכונה, ישנם חוקים שעל כל מעצב להישמע אליהם. על המעצב להכתיב לבונה של המוצר את התבנית המתאימה, וכן להסביר לו היכן צריך לעבור קו ההפרדה בין חלקי התבנית. הסיבה לכך היא פשוטה: קו ההפרדה בין חלקי התבנית נראה במוצר, ועשוי לתרום למראה שלו ולהפוך אותו ליפה יותר, או לחילופין לפגוע ולהזיק ל עיצוב המוצר . 
על המעצב לתכנן את העובי הנכון למוצר כך שהפלסטיק יגיע לכל מקום בתבנית ולא יהיו פגמים. המעצב צריך לקחת בחשבון את זרימתו של החומר הפלסטי בתבנית ולהתאים את העיצוב לשאלה החשובה הזאת. 
עוד חוק שמעצב בתחום הפלסטיקה צריך להפנים, הוא לתכנן עובי נכון לתבנית אשר משפיע על התקררות החומר. בצורה הזאת ניתן יהיה לקצר את מחזור הייצור של החלק ובכך להביא לחיסכון כלכלי משמעותי, דבר החשוב לכל יצרן באשר הוא.

 כדי לקבל עיצוב מוצר איכותי, בין אם מדובר במוצרי פלסטיק או מוצרי מתכנת, חשוב לעבוד עם מעצבים מומחים בעלי ניסיון והכשרה. בחברת גיזמו ,  חברה ל פיתוח פטנטים , תכן מערכות מכאניות,  פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנו, תמצאו מעצבים תעשייתייםשיספקו לכם עיצוב מוצר בצורה האיכותית והמצוינת ביותר.