גיוס השקעות באמצעות אתרי גיוס המונים

ישנם לא מעט אנשים יצירתיים בעולם. למעשה, כמעט לכל אחד מאתנו עולה בשלב כלשהו בחיים רעיון מקורי למוצר כלשהו או ליצרה אמנותית כלשהי, שאותה ניתן לבצע. אך בפועל, רובנו לא מוציאים את הרעיונות הללו לאור. ומדוע? לרוב, הבעיה היא פשוטה – בעיית מימון. לדוגמה, על מנת להוציא ספר לאור, יש צורך בתשלום לקלדנים, למגיהים, לעורכים גרפיים, לבית דפוס, למעצבים גרפיים, לכורכים, למפיצים... מדובר בסכומים גדולים, שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. כאשר מדובר על פיתוח של מוצר חדש, לא כל שכן מוצר טכנולוגי, ההוצאות גדולות עוד יותר: מפתחי מוצר, מעצבים תעשייתיים, אגרות לקבלת אישורי בטיחות או אישורים רפואיים במקרה הצורך, ועוד. איך מממנים פרויקט שכזה?

אתרי גיוס המונים

בשנים האחרונות, נפתחו מגוון אתרי אינטרנט אשר משמשים כאתרי גיוס המונים. מדובר באתרים אשר מאפשרים לאנשים מן השורה להציע רעיונות או לפרסם מוצר כלשהו, אותו הם רוצים לייצר ולשווק – ולקבל מגולשים אחרים תרומות למימון הפרויקט. אתרי גיוס המונים לרוב מתמקדים בתחומים מסוימים, כמו פיתוחים טכנולוגיים, הוצאת ספרים, פרויקטים חברתיים וכן הלאה.

גיוס השקעה לפיתוח מוצר

כאשר אדם רוצה לפתח מוצר חדש שעלה בדעתו, הוא יכול לפנות לאתרי גיוס המונים על מנת להשיג את המימון הדרוש לו. חברת גיזמו מייקר מסייעת ללקוחותיה הן בפניה לאתרים מסוג זה, והן בבנייה של אב טיפוס של המוצר לשם הצגה באתר. ככל שהמוצר החדש מוצג באתר בצורה מושכת ומעניינת יותר, כך גדלים הסיכויים שגולשים שמגיעים לאתר יתרמו עבורו סכומי כסף.

אפשרויות התרומה

אתרי גיוס המונים בנויים בצורה של תרומות מדורגות, כלומר נקבע סכום מינימום לתרומה, ומספר דרגות לתרומות גדולות יותר. ככל שהתרומה גדולה יותר, מציע מציג הרעיון גם פרס או תעודת הוקרה כלשהי לתורם, בהתאם לגובה התרומה שלו – מה שמהווה תמריץ עבור התורמים לתרום סכומים גבוהים ככל האפשר.

האם זה עובד?

המציאות מוכיחה, שאתרי גיוס המונים אכן עובדים. עוד ועוד אנשים מידי חודש בחודשו מצליחים להשיג מימון לפרויקטים מתחומים שונים, ויכולים לפתח מוצרים חדשים ומעניינים בזכות הסכומים שגייסו באתרים אלה.

אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת ייעוץ כדי לבדוק אופציות לפיתוח הפרויקט שלכם.