מחפש מימון לפיתוח מוצר – קרנות הון סיכון

המושג של קרן הון סיכון מוכר לאנשים רבים. לעיתים, כאשר אדם מעלה רעיון למוצר חדשני כלשהו, הוא עשוי לחשוב שכל שעליו לעשות הוא לגשת לקרן הון סיכון שעוסקת בתחום המתאים, להציג את הרעיון – ולקבל את המימון הדרוש לו. כך נוצר לפעמים מצב שבו אנשים מתמקדים בניסיון למצוא המלצה לקרנות הון סיכון ישראליות הרלוונטיות למוצר שלהם מבחינת תחום ההשקעה של הקרן, אך הם אינם בודקים האם אכן יש להם סיכוי מעשי ורלוונטי לקבל מימון מתאים מקרנות הון סיכון.

קרנות הון סיכון בישראל

ההשקעה של קרנות הון סיכון היא, כמובן, מסוכנת... הסיכוי של פרויקט סטארט אפ מסוג כזה או אחר להיכשל, גדול פי כמה מן הסיכוי שיצליח. לכן, קרנות הון סיכון צריכות לבדוק היטב את ההשקעות שלהן, ולהשקיע במוצרים שיש להם סיכוי גבוה יותר להצליח בשוק – שאם לא כן, הקרן עלולה לקרוס בעקבות ההפסדים.

כאשר אדם מחפש המלצה לקרנות הון סיכון בישראל אשר רלוונטיות למוצר שאותו הוא מעוניין לפתח, עליו ראשית כל לחשוב עם מה הוא מגיע לקרן הזו – מה כבר יש לו ביד. רעיון בלבד, חשוב לדעת, אינו מספיק. חברת גיזמו מייקר מסייעת לכם לפתח את הרעיון שלכם למוצר ראשוני, לתת את הדחיפה הראשונית על מנת שתוכלו לבסס את הרעיון, ולהשיג מימון מתאים מקרן הון סיכון.

מה צריך להציג?

על מנת שקרן הון סיכון תסכים להשקיע בפרויקט של פיתוח מוצר חדש, לא די ברעיון, מבריק ככל שיהיה. להרבה מאד אנשים ישנם רעיונות מבריקים, אך רק מעטים מהם יוציאו את הרעיונות לפועל, עם או בלי מימון מתאים. על מנת לקבל מימון מקרנות הון סיכון, חשוב להציג רצינות, התלהבות ויכולת של השקעה מעשית בפרויקט.

מומלץ לפתח את הרעיון, ואף ליצור פיתוח מעשי ראשוני של המוצר, ככל שניתן. מומלץ מאד להרכיב צוות אשר יעסוק בפיתוח, על מנת להציג לקרן הון סיכון את האנשים שיעבדו על הפרויקט, כמו גם את הפרויקט עצמו. כך ניתן לא רק למצוא קרן הון סיכון רלוונטית, אלא גם להשיג ממנה את המימון הרצוי.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ לפיתוח של המוצר שלכם.