השקעה בפטנטים וגיוס השקעה לצורך מימון פטנטים ומיזמים.

השקעה בפטנטים

1. למה חשוב לפתח מוצר בעזרת מהנדסים מומחים לפני הניסיון לגייס השקעה בפטנט.


פטנט חדש בא לעולם. צעיר ורך הוא עומד לעבור משלב התכנון לשלב הביצוע. מה יהיה עתידו? האם אכן יגשים את הציפיות ממנו? האם יצליח להשתלב בשוק מוצף ומרובה מוצרים איכותיים? לא מעט מזה תלוי בשלב ההתנהלות הראשוני – פיתוח ו של הפטנט.

באופן עקרוני, קיימות שתי גישות לגבי פטנטים שכבר נרשמו ועומדים לצאת לאור. הגישה הראשונה רואה בגיוס השקעה תנאי מקדמי שיאפשר את המשך פיתוח הפטנט, כולל השלב ההנדסי.

הגישה השניה, המומלצת על ידי מומחי מקביט, היא גישה הפוכה: פיתוחו ההנדסי של המוצר מראש, תוך השקעה שנעשית כחלק ממהלך עסקי, שתוצאתו הסופית הינה גיוס כספים מוצלח יותר בהמשך.


כשמו כן הוא, פטנט אינו מוצר וותיק שיש לגביו ידע ונסיון מצטברים. הוא דבר מה חדש, שיש עוד לבחון אותו ובוודאי לשפר אותו כמה שניתן טרם יציאתו לשוק. גיוס כספים לטובת העברתו של המוצר משלב ההגייה והתכנון לשלב הביצוע והמכירה, הינו כמובן שלב קריטי בתהליך ייצור הפטנט. אלא שבניגוד לנטייה הראשונית להשקיע במוצר רק לאחר מציאת מקורות חיצוניים שיבטיחו את המעבר בין רעיון למוצר ממשי בשוק, אנחנו במקביט מציעים להוסיף שלב בתהליך ולהשקיע בתכנון ופיתוח עוד לפני ההשקעה. כאמור, רק השקעה כזאת תוכל להבטיח לכם/ן כלקוחות, הגעה בלשלב הגיוס במצב אופטימלי, בו תוכלו להדגים את כל יתרונותיו של המוצר לאחר שאלה נבדקו ועובדו עם טובי המומחים. במקרה כזה, הדגמה של מוצר שכבר פותח ושודרג על-ידי מהנדסים ומעצבים תעשייתיים, צפויה לא רק לסייע להעברת מסר ברור וחזק יותר למשקיעים פוטנציאליים, אלא גם להבטיח כי הכספים המגויסים יושקעו בצעדים אופרטיביים וחשובים לפי הצרכים והמאפיינים הייחודיים של מוצר שכבר פותח, תוכנן והובא למצב מוכנות גבוהה לקראת ייצור. 

2. עזרה בגיוס השקעה לפטנט: 

בפורטל GizmoMaker.co.il תוכלו למצוא פרטי קשר של מנהלי פרויקט ומהנדסים, אשר יוכלו לעזור לכם באיתור משקיעים פוטנציאלים וגיוס המימון הדרוש ללצורך פיתוח פטנט וקידום המיזם הטכנולוגי.

בגיזמו, תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת את המהנדסים המומחים אשר יעזור לכם בפיתוח הטכני, אך גם את היועצים אשר יפנו אותכם למשקיעים הרלוונטים. כמובן שלא ניתן להבטיח כי תקבלו השקעה או מימון לפרויקט, אך מכיוון שהגיוס הוא אינטרס משותף של כל המעורבים בפרויקט שלכם, יעשה מאמץ לעזור לכם למצוא את אנשי הקשר הנכונים ביותר, המשקיעים, האנג לים הקרנות ותוכניות המדינה.

אז שיהיה בהצלחה.