למה כדאי להציג מוצר מעוצב בפרזנטציה למשקיע

הרבה יזמים וממציאים, במטרה להניע את תהליך ייצורו של מוצר פרי רעיונם, מחפשים משקיעים  שישקיעו בו. זאת בדיוק הסיבה לכך, שפרזנטציה של מוצר חדש היא נדבך מכריע שביכולתו לרתום את כוחו של המשקיע הפוטנציאלי ועל כן, חשוב שהפרזנטציה תהיה מושקעת בכל היבט אפשרי.

התמקדותנו כרגע תהיה על היבט העיצוב, על החשיבות והמשמעות שיש בהצגת מוצר מעוצב בפרזנטציה, אל מול משקיעים.

בזכות הצגת מוצר מעוצב אתם יכולים להצליח להשיג:

  • התרשמות מראייה עתידית: הצגתו של מוצר מעוצב, יוצרת רושם חזק ומהותי בעבור משקיעים פוטנציאליים בכך שהם מזהים את החשיבה שלכם קדימה. כשאתם מציגים מוצר שהוא כבר מעוצב, אתם מציגים קונספט שלם, אלו הם לא רק שרטוטים, או מודלים (החשובים לא פחות) המעניקים קווים כלליים לגבי איך המוצר שלכם אמור להיראות אלא מראה המון על חשיבה מעמיקה  לגבי איך המוצר שלכם אמור לתפקד ואף לאיזה קהל יעד ספציפי הוא אמור לפנות. בהצגת מוצר מעוצב אתם למעשה מציגים יכולת של "לראות את הנולד" עוד לפני שהתחלתם בייצורו ההמוני מה שיוכל בתורו, להטות לכיוונכם את החלטתם של משקיעים פוטנציאליים להשקיע בו.

  • תכנון אסטרטגיות שיווק: בסופו של דבר, משקיעים המקבלים החלטה להשקיע בפיתוחו של מוצר חדש ירצו לעשות זאת מתוך אמונה במוצר ויותר מכך, מתוך בטחון כי השקעתם תניב תשואות בהמשך. הצגת מוצר מעוצב בפרזנטציית המוצר שלכם תיצור את הגשר שיחבר בין יכולתכם לחשוב על הפן השיווקי\מכירתי בזכות המוצר המעוצב לבין אמונם של המשקיעים  ביכולתכם זו ובפוטנציאל המכירה הטמון במוצר.

בזכות הצגת מוצר מעוצב, המשקיע מקבל תמונה מלאה הרבה יותר, לא רק של המוצר עצמו (פונקציונאליות, תועלות וכו') אלא גם של אסטרטגיית השיווק העומדת מאחוריו (כיצד העיצוב עונה על דרישות הלקוח, לאיזה קהל יעד ספציפי בזכות העיצוב המוצר פונה, איזו חוויית משתמש תיווצר בזכות העיצוב ועוד).

אנחנו בחברת גיזמו הנדסה, עוסקים באופן שוטף בפיתוח, תכנון וייצור של מוצרים חדשים בהתנהלות מול יזמים וממציאים המבקשים לפתח את רעיונותיהם. בין השירותים שאנו מספקים, אנו מעניקים גם שירות עיצוב תעשייתי למוצרים שבסיועו תתאפשר קבלת הרושם העוצמתי המתבקש בפרזנטציות מוצרים והוא יביא לייצורם האופטימאלי.

מזמינים אתכם לעשות את הצעד הראשון, ליצור קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ולתאם פגישת הכוונה מקצועית עם המומחים שלנו !