הצגת המוצר למשקיעים – האם כדאי ליצור וידאו?

הצגת מוצר חדש בפני משקיעים פוטנציאליים היא דרך מקובלת ובמידת מה, הכרחית לצורך יצירת רושם ויצירת הזדמנות ממשית לכך שהם ירצו להשקיע במוצר החדש. במאמר זה נעסוק בשאלת האפקטיביות שיש לשילוב קטע וידאו בתוך מצגת של מוצר חדש.

אין טוב כמראה עינייםוצריך לראות כדי להאמין - מה שאנו רואים, אנחנו נוכל להאמין בו יותר.

לרוב, במצגות - מציגים בעיקר נתונים סטטיסטיים, תועלות, מסרים וכו'. יש בכך לא מעט כוח בכדי להעביר מסר מסוים שאותו מבקשים להעביר, אך ברגע שוידאו נכנס לתמונה, הפרזנטציה מקבלת אמינות, עין רואה, עין קונה - קשה יותר יהיה, עבור המשקיע הפוטנציאלי, להשקיע במוצר חדש רק על סמך מילים ובניית מצגת בלבד המציגה אך ורק נתונים יבשים לגביו.

כאשר ישנו וידאו הממחיש את המוצר במציאות - נוצרת אמינות סביב המוצר וסביב היכולת שלכם, ובעבור המשקיע זו הופכת להיות נקודה חיובית ומחזקת שדרכה הוא יכול לזהות את ההזדמנות העסקית הפוטנציאלית בהשקעה באותו מוצר.

להלן מספר דרכים בהם תוכלו ליצור וידאו אפקטיבי כחלק ממצגת או כמצגת במפני עצמה בעבור המוצר החדש שלכם:

  • הדרך החכמה: הכנת תסריט, צילום ועריכה הם הדרך המסורתית בכול הנוגע להפקת וידאו. כותבים תסריט, מצלמים אותו ולבסוף מבצעים עריכה. בעבר, כל התהליך הזה היה יכול להיות יקר מאד - אך כיום באמצעות הסמארטפונס ניתן להשיג תוצאות באיכות מעולה באמצעות השימוש במצלמות של מכשירים חכמים.

  • 360 ולעניין: הרבה מאד יזמים המבקשים ליצור סרטון ווידאו שישקף את המוצר שלהם לא יודעים כלל מהיכן בכלל להתחיל. במצב זה, הרעיון של צילום וידאו בזווית של 360 מעלות של המוצר יכול להוות פתרון מעולה. 

קבלת תמונה מלאה של המוצר, תוך שילוב בהסברים עליו כאשר ניתן לראותו מכול כיוון אפשרי - תספק עבור משקיעים פוטנציאליים את כל שעליהם לדעת לפני שיקבל החלטה האם להשקיע באותו מוצר.

  • אוטומציה: חברת תוכנה בשם Treepodia, מציעה שירות ב-עלות נמוכה המאפשר יצירת וידאו באמצעות תמונות וטקסטים מוכנים מראש הקשורים ישירות במוצר חדש. כמו כן ישנה האפשרות להשתמש בפונקציה הקיימת במצגת התוכנה Powerpoint ולייצא מצגות של מוצר חדש כ-וידאו הכולל טקסט ותמונות.

 בניית אב טיפוס

בין אם תציגו את המוצר החדש שלכם בתמונות ושרטוטים ובין אם תבחרו להציגו בשילוב קטעי וידאו - חברת גיזמו הנדסה המובילה בתחומי התכנון, הפיתוח והייצור של מוצרים חדשים - תלווה אתכם בתהליך הגשמת יצירת הרעיון למוצר החדש שלכם  !

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לייעוץ ולתיאום מפגש עם המומחים שלנו !