עבודה מול מפעלים במזרח הרחוק

כאשר מוצר חדש עובר את שלב הפיתוח, יש להתחיל בהכנות על מנת לייצר אותו בייצור המוני, ולשווק אותו לקהל הרחב. ייצור של המוצר בצורה המונית דורש הכנה ובדיקה של חומרי הגלם הנדרשים, של המפעלים המתאימים לייצור, של הכנת התבניות השונות לייצור וכן הלאה – כל זאת עוד לפני שלב השיווק של המוצר, וכמובן לפני ההפצה לחנויות. חברת גיזמו מייקר נמצאת אתכם בכל שלבי הפיתוח של המוצר ותמיכה בשלבי הייצור, כדי שתוכלו לייצר מוצר איכותי ומשתלם, לכם וללקוחות שלכם.

ייצור המוצר שלי בצורה המונית

ייצור של מוצר באופן המוני יכול להתבצע במבחר מפעלים, הן בארץ והן מחוץ לארץ. מרבית היזמים מגלים כי המקום המשתלם ביותר ליצור של המוצר שלהם הוא במזרח הרחוק – לרוב בסין או במדינות קרובות אחרות. עלויות הייצור והעלויות של כוח העבודה במזרח הרחוק נמוכות מאד, פי כמה מן העלויות המקבילות בארץ. בנוסף, לעיתים קרובות חומרי הגלם השונים הדרושים עבור הייצור, זולים יותר במזרח הרחוק. לכן, במרבית המקרים, שלב הייצור ההמוני נעשה בעבודה מול מפעלים במזרח הרחוק.

עבודה מול מפעלים במזרח הרחוק

באופן עקרוני, כל אדם יכול לנסוע למזרח הרחוק, ולחפש את המפעלים המתאימים, את הספקים הטובים וכן הלאה. אך בפועל, מדובר בעבודה מורכבת. מומלץ להכיר את השפה המדוברת, על מנת לתקשר היטב עם אנשי העסקים במקום, וחשוב להכיר גם את המנטליות, על מנת להימנע מעגמות נפש, מהתקשרות עם אנשים לא אמינים וכן הלאה. מומלץ יותר להיעזר באדם שכבר מכיר את התהליכים במקום, ואשר יוכל להפנות אתכם לספקים הנכונים – האמינים והמשתלמים ביותר, כמו גם למפעלים המתאימים, שייצרו עבורכם את המוצר בצורה מקצועית, איכותית, אמינה וגם זולה.

חשוב לדאוג לכלול בעסקה את כל פרטי הייצור, בקרת האיכות וגם השילוח לארץ, על מנת שתהיו מגובים בכל מקרה של תקלה. כדאי גם שתהיו נוכחים במפעל, לכל הפחות בימים הראשונים של הייצור, או שתשלחו לשם אדם מטעמכם, לפיקוח על העבודה.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ לפיתוח המוצר שלכם.