איך להפוך הצגת פרויקט למשקיעים למוצלחת יותר

תהליך התכנון הפיתוח והייצור הסופי של מוצר חדש הוא תהליך מורכב המצריך לקיחה בחשבון של הרבה מאד פרמטרים תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר בכדי להשיג את הצלחתו. לא פחות מכך ואף מכרעת היא, חשיבות הצלחתה של פרזנטציית מוצר בפני משקיעים פוטנציאליים.

המשקיעים במקרים רבים, יהוו עבור יזמים את מקור הכוח שיניע את תהליך הייצור של המוצר שלהם ולכן הכרחי שהרושם שיקבלו הראשונים לגבי המוצר שיוצג בפניהם, יהיה חיובי ועוצמתי.

אז מה הוא סוד ההצלחה לפרזנטציית מוצר מוצלחת ? זו הגישה הנכונה המשלבת יצירתיות:

  • התייחסו לדברים חיוניים: ספקו מידע רלוונטי במהלך המצגת שלכם על המוצר, מידע כזה שקהל המשקיעים שלכם יבין על מה מדובר אך לא יותר מדי בכדי לא ליצור עומס או אפילו תחושת שעמום. נסו לשלב כמה שיותר סרטונים והדמיות מושקעות של המוצר המדגישות את מראהו, את תפקודו והפעלתו, ואת השתלבותו בשוק, בחיי היום יום של אנשים. כדאי במקרים מסוימים לפנות לגורמים מקצועיים מתאימים היכולים לסייע ביצירת הדמיות וסרטונים מכווני שיווק איכותיים.

  • האמינו במוצר שלכם: כאשר אתם מתכוננים להעביר פרזנטציית מוצר בפני קהל משקיעים פוטנציאליים, חשוב שתגיעו טעונים באנרגיות של התלהבות כאשר אתם מדברים על המוצר החדש שלכם. אחרי הכול, הרעיון לפיתוחו הוא שלכם. אם אתם לא תתלהבו מן המוצר במהלך הפרזנטציה, הסבירות היא שהמשקיעים ירגישו באופן דומה וזה עלול להביא לכך שהם יחליטו שלא להשקיע בו. את התלהבותכם, גבו בנתונים רבים ככל הניתן, שלבו שרטוטים ומידע טכניים של המוצר, למדו והכירו אותם היטב לפני הפרזנטציה, הראו שאתם מומחים לגבי המוצר שלכם וכך תייצרו רושם חזק לגביו.

  • בצעו הדגמת מוצר: בכדי להשיג את הרושם החזק ביותר הניתן בפרזנטציית מוצר - כדאי שתגיעו מצוידים באב-טיפוס ראשוני שלו. כך תוכלו לאפשר לקהל המשקיעים הפוטנציאלי בפרזנטציה - פשוטו כמשמעו, להרגיש את המוצר שלכם, לראות ממקור ראשון איך באמת הוא פועל ואף להתרשם ממנו בתפעול עצמאי. בצעו הדגמה של תפעול מודל המוצר שלכם והדגישו את התכונות החשובות והייחודיות שבו.

אנו בחברת גיזמו הנדסה, מלווים אתכם מרעיון ועד להגשמת חזון, החל מתכנון ופיתוח מוצרים ועד לייצורם בפועל, כולל הכוונה ומתן שירותי הכנה ליצירת פרזנטציית מוצר מנצחת!

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר להתייעצות הנדסית ולתאם פגישה מקצועית עם המומחים שלנו !