מעצבי מוצרים - מעצבי מוצרים מומחים מוסיפים ערך למוצר שלך

מעצבי מוצרים – נגיעה של יופי

מעצבי מוצרים אינם רק המלבישים והמאפרים של המוצרים אלא חלק בלתי נפרד מהשותפים בתהליך ייצורם. בניגוד לרושם שעלול להיווצר, מעצבי מוצרים לא אחראים רק לגימור. חברות  אשר בעליהן משכילים להבין את חשיבות תרומתם של מעצבי המוצרים לאיכותם משלבים  אותם בכל תהליכי הייצור. אכן, המעצבים מוסיפים ערך למוצר . אבל תפקידם לא מתמצה רק בערך המוסף שהם מעניקים למוצר. יש להם חלק ביצירת הערך הבסיסי שלו – ייצורו ושיווקו כמוצר מבוקש, נדרש, אטרקטיבי.

עיצוב אמור להיות לא רק  דקורטיבי אלא בעיקר אפקטיבי. דומה כי אין צורך לתרגם את המשפט הזה לעברית... עיצוב מוצר הוא מרכיב חשוב ומהותי שלו.  בעולם שבו יש חשיבות למיתוג ולבידול, עיצוב מיוחד, ייחודי, עשוי להיות ההבדל בין מוצרים שונים.

החוליות והשרשרת:

חברת גיזמו מקפידה על כל חוליה ב שרשרת המזון של הייצור ושל המוצר. כל רכיב אמור להיות מעוצב היטב, מעוצב נכון. כמו ששלמות של מכונה תלויה ומותנית בחוסנו של כל אחד מהברגים שבה, כך שלמות של מוצר כוללת גם את העיצוב של כל פרט מהפריטים המרכיבים  אותו.

מעצבי מוצרים מהווים אפוא חלק בלתי נפרד מצוות הפיתוח שלהם. המעצבים הם לא ק יועצים חיצוניים אלא מעורבים בנושא הטכנולוגיות של הייצור, החומרים, הטכניקות, וכמובן –  המעטפת, האריזה, הזיווד.

מעצבי חוויית משתמשים:

מעצבי מוצרים הם לא רק יועצי תדמית. הם לא רק קובעים דימוי. הם שותפים לייצור וליצירת מוצרים. דעתם מוערכת ונחשבת. יש לה משקל רב. הם רואים את המוצר, בין  השאר – ואולי בעיקר – מנקודת מבטם של הלקוחות, של המשתמשים. הם אמורים לאפשר להם לחוש את השימוש בו כחוויה, בעיקר כאשר מדובר על ייצור סדרתי של פטנטים . המעצבים שלנו אחראים על ההנאה שלכם. זו  זכותנו. זו חובתנו.