למי ניתן לפנות במטרה לגייס השקעה למוצר החדש

כל מוצר שאותו רוצים לפתח, זקוק למימון משמעותי, עבור כל הוצאות הפרויקט. מוצרים מוצלחים, אשר יעמדו בציפיות וגם יימכרו היטב, יוכלו להחזיר בקלות את ההשקעה שהושקעה בהם. אך בשלב הראשוני, אי אפשר לפתח מוצר ללא מימון מתאים.

במרבית המקרים, היזמים עצמם אינם יכולים לממן פרויקטים גדולים כאלה, של פיתוח מוצר חדש. לכן, יש צורך בגיוס השקעות עבור המוצר. היזם או חברת הסטארט אפ דואגים להציג את המוצר שלהם באופן אטרקטיבי, על מנת לגייס השקעות ממשקיעים שונים. חברת גיזמו מייקר מלווה אתכם לאורך התהליך ומסייעת לכם להשיג השקעות מתאימות.

מהן האפשריות לגיוס השקעות?

  • קרנות הון סיכון - קרנות הון סיכון הן קרנות פרטיות, אשר משקיעות כספים בחברות סטרטאפ ובמיזמים מסוגים שונים, שבהם הסיכון הוא גבוה – כלומר ישנו סיכוי גבוה שהמיזם ייכשל. קרן הון סיכון משקיעה את כספה במוצר או במיזם, ומממשת את ההשקעה כאשר המוצר מוגמר ונמכר.

  • משקיעים פרטיים - לעיתים, ניתן לגייס השקעות ממשקיעים פרטיים, באמצעות פנייה אישית אליהם וניסיון לעניין אותם במוצר המדובר. כדאי לפנות למשקיעים אשר ידועים בהתעניינותם בתחום אליו קשור המוצר, על מנת להגדיל את הסיכויים לגיוס ההשקעה.

  • המדען הראשי - לשכת המדען הראשי של משרד התעשייה משקיעה לעיתים קרובות בפרויקטים שונים של פיתוח מוצרים חדשניים. גיוס השקעה מהמדען הראשי מאפשרת גיוס של סכומים גדולים, עם הגנה מפני כישלון של הפיתוח או המכירה, אולם יש צורך לעמוד בקריטריונים רבים על מנת לקבל כספים מהמדען הראשי, והמוצר המפותח גם נתון להגבלות רבות, תחת השקעה זו.

  • אתרי גיוס המונים - שיטה פופולארית היום לגיוס השקעות היא גיוס המונים באמצעות אתרים המיועדים לכך. באתרים הללו, ניתן להציג את הפרויקט או את המוצר המתוכנן, ולעניין בו אנשים רגילים, כאשר כל אדם שמתעניין במוצר, יוכל להשקיע בו סכום כסף כלשהו, בהתאם לאפשרויות האישיות שלו, בתמורה למתנה כלשהי, לרכישה מוקדמת של המוצר או הנחה במחיר המוצר – בהתאם למסלול הגיוס שמציעים היזמים.

  • שותפים - ניתן לגייס השקעות גם באמצעות הוספת שותפים לפרויקט. כאשר כל אחד מן השותפים תורם את חלקו, ניתן לגייס סכומים גדולים יותר, כאשר כמובן, גם הרווחים יתחלקו בין השותפים.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ בה נציג בפניכם את כל הגורמים החשובים בפיתוח מוצר חדש.