דוגמאות פרויקטים שגייסו בהצלחה ב kickstarter

Point - The Friendly Home Alarm: Point  היא מוצר טכנולוגי מתקדם לבית, המספק התראות כאשר מתרחשת פעילות חשודה. מערכת ה-Point מאפשרת לקבל התראות, ללא הצורך במצלמות. כאשר החיישנים במערכת מזהים פעילות חריגה, היא שולחת התראות למכשיר הסמארטפון האישי, של החברים, של המשפחה והקהילה בסביבה- כך שתוכל לסייע במקרה הצורך. Point מסוגלת לזהות פעילות של פלישה למרחב, עשן, קולות חזקים ועוד. הפיתוח הטכנולוגי המתקדם  והייחודי של Point הצליח בקמפיין שהועלה לאתר Kickstarter, להגיע לתמיכה של כ-200,000 דולרים מתוך יעד מקורי של 25,000  (מדובר באחד הפרויקטים המובילים במיוחד ב-Kickstarter עם עמידה בכמעט 800% מעל היעד המקורי).

 עיצוב תעשייתי

בתמונה:Point , מערכת התראותטכנולוגית חכמה. מעבירה התראות על פעילות חריגה באופן מיידי למכשיר הסמארטפון (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

IntelliTouch +: IntelliTouch + הוא מוצר ייחודי של מגן מסך חכם למכשירי האייפון, בעל כפתורים חכמים ב-2 צדדיו.  בעזרת הכפתורים החכמים, אין צורך יותר להיאבק בהגעה לחלקו העליון של המסך וניתן לעשות זאת בקלות באמצעות הכפתורים. כמו כן, ניתן באמצעותם לנווט בקלות רבה באתרי אינטרנט שונים. הפיתוח ההנדסי הייחודי שבמוצר, מאפשר שימוש בכפתורים החכמים גם בכדי לפתוח שליחת הודעות חדשות. מדובר במוצר המשלב פיתוח הנדסי מתקדם וארגונומי למשתמש כאחד. בקמפיין שהועלה באתר Kickstarter, זכה ה-IntelliTouch + לתמיכה של כ-3000 דולרים, כאשר היעד המקורי היה 777 דולר (מדובר בעמידה של כמעט 400% מעבר ליעד המקורי).

פיתוח פטנט

 בתמונה: שימוש במגן המסך הייחודי של Intelli+, המיועד למכשירי אייפון (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).

HomeBiogas 2.0: HomeBiogas 2.0, הוא פיתוח טכנולוגי חדיש ומתקדם בעל קונספט ייחודי של מחזור. מדובר בפיתוח הנדסי של מערכת המאפשרת לקחת שאריות אוכל, ולמחזר אותם במטרה לייצר אנרגיה חדשה של גז בישול; שיכול לשמש אחר כך להכנת אוכל . זו היא בשורה משמעותית לדרך שבה אנו נפטרים מאשפה וליכולתנו למחזר ולעשות בה שימוש חוזר אפקטיבי ורלוונטי לחיי היום יום שלנו. המערכת הטכנולוגית המתקדמת של HomeBiogas ממחזרת גם שאריות של צואת חיות ומסוגלת לייצר גם דשנים שיכולים לשמש עבור תחום החקלאות. היעד המקורי שהוצב עבור הקמפיין שהועלה באתר Kickstarter - היה 75,000 דולרים. הוא הצליח לגרוף הצלחה משמעותית בגיוס סכום המתקרב ל-500,000 דולרים ( כ-650% מעל היעד המקורי שהוצב).

 חיפוש פטנטים

בתמונה:ה-HomeBiogas 2.0, מערכת אקו-טכנולוגית המסוגלת לבצע מחזור של שאריות אוכל וצואת חיות לכדי גז בישול ולדשנים המשמשים לחקלאות (מתוך קמפיין באתר Kickstarter).