רשימה ומידע אודות חברות מסוג אינקובטורים

חברת "גיזמו הנדסה" הכינה והעלתה עבורכם רשימה של אינקובטורים עסקיים, אשר מהווים חממה לצמיחה ופיתוח, בעיקר של חברות סטארט-אפ הנמצאות בשלבי פיתוח שונים.

רשימת אינקובטורים לסטארטאפים

אינקובטורים עסקיים (business incubators), הם ארגונים המפעילים תכניות ייעודיות שמטרתן היא לתמוך בצמיחתה של חברות יזמות וסטרט-אפ וזאת באמצעות אספקת תמיכה בהיבטים שונים: מתן מרחבים פיסיים בהם חברות יכולות לעשות שימוש, הדרכות ממנטורים בעלי ידע נקודתי בתחום בו החברות עוסקות, חיפוש משקיעים בעסק, הכוונה וייעוץ שיווקי ועוד.

במרבית המקרים, חברות סטארט-אפ שונות אשר נעזרות באינקובטורים עסקיים- עושות זאת לתקופה של בדרך כלל כשנתיים ובמהלך תקופה זו, הן משתפות את האמצעים אותם הן מקבלות במסגרת תכניות האינקובטור עם חברות סטארט-אפ נוספות וזאת במטרה לחלוק בעלויות התפעול הנדרשות עבור התמיכה של האינקובטור.

ארגוני אינקובטורים עסקיים שונים, עוסקים בתחומים שונים- ולכן, חשוב שפנייה לאינקובטור כזה או אחר תהיה בהתאם לתחום בו הפיתוח שלכם עוסק.

אל האינקובטורים העסקיים, פונים חברות כאמור גם חברות מבוססות יותר הנמצאות בשלבים מתקדמים יותר של פיתוח וזאת במטרה ליהנות מן ההטבות המוצעות להן במסגרת תכניות האינקובטור.

שימוש יעיל ברשימת האינקובטורים לסטארטאפים

מרשימת האינקובטורים לסטארטאפים שהעלנו עבורכם - תוכלו להפיק תועלות משמעותיות הן בתור חברות הנמצאות בתחילת דרכן וגם ככאלה, המבוססות יותר.

הרשימה המציגה עבורכם את האינקובטורים העסקיים, מתייחסת לתחומים בהם הם עוסקים, משך הזמן של התכנית שלהם, רמת השקעתם, התניית אחוזים עבור ההשקעה ומיקומם . כשאתם מתכוונים לבחור באחד מן האינקובטורים המוצעים, שקלו היטב, מה היא רמת ההשקעה שאתם באמת זקוקים לה, מה הם התחומים אשר עבורם האינקובטור מציע את תכניתו, עברו על אתרי האינקובטורים עצמם, קראו עליהם ביסודיות. בסוף, שאלו את עצמכם האם בהתאם לרמת השקעה גבוהה בכם, שווה לכם לחלוק אחוזים משמעותיים עם האינקובטור ממניות חברתכם?

על כל שאלה נוספת שתתעורר אצלכם בנוגע לפיתוח וקידום המוצר שלכם, אנו נשמח לענות ולסייע.

כמו כן, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר לקבלת ייעוץ הנדסי ראשוני ומקצועי מאתנו ללא כל התחייבות מצדכם ולתאם פגישת הכוונה שתוכל לסייע בהמשך, לממש את פיתוח רעיונותיכם הייחודיים !