חברות הנדסה יבצעו עבורכם תכנון הנדסי איכותי, אשר יהפוך רעיון ראשוני למוצר איכותי.

יש לכם רעיון למוצר מהפכני, מדהים, שלא נראה כמותו מעולם? נפלא, ומה עכשיו? כדי לפתח את המוצר שלכם נדרש תכנון הנדסי איכותי שיהפוך את הרעיון הראשוני שלכם למוצר יעיל, טוב ומשובח. 

 בחברת גיזמו , המספקת שירותי פיתוח תכנון ותכן הנדסי עבור משרד הבטחון וחברות מסחריות בתחומים מגוונים, תמצאו את מיטב המהנדסים אשר יתכנון תכנון הנדסי למוצר שלכם. כל תכנון הנדסי דורש עבודה מדויקת, יסודית ומפורטת, בין אם מדובר על מוצר מתחום הרפואה, הצבא, התעשייה או החקלאות. 

  הנדסת מוצר היא למעשה התרגום של הרעיון ומימושו למונחים טכניים המאפשרים לייצרו בצורה מדויקת ויעילה. כדי לקבל מוצר איכותי יש לשים דגש על התכנון ההנדסי שלו, הכולל שלב מקדים של מחקר . על המהנדסים לבצע ניתוח של הפעולות אותן אמור המוצר לבצע, של הצרכים שהמוצר נענה להם, של חומרי הגלם הנדרשים לפיתוחו של המוצר, של מבנהו, התאמתו לקהל היעד ועוד. בתהליך התכנון ההנדסי לוקחים בחשבון גם את ההיבט ההנדסי של המוצר וגם את ההיבט השיווקי, כמו למשל פיתוח זיווד למוצר, שזוהי האריזה של המוצר שאמורה להגן על רכיביו הרגישים. 

 כל תכנון הנדסי כולל מספר שלבי משנה שבלעדיהם לא ניתן להגיע לתוצאה המושלמת הנדרשת. השלבים הם תכנון כללי, תכנון קונספטואלי , תכנון מפורט, עבודה על תיק שרטוטים, , אינטגרציה וניסויים, ייצור דגמים , הרכבות והרצות, הפקת לקחים ומסקנות, שיפורים ועדכונים, העברה לייצור סדרתי ועוד ועוד.

בתחילה המהנדסים מתכננים את אב הטיפוס של המוצר, לומר את הדגם הראשוני שאמור לספר המחשה למוצר. לאחר שאב הטיפוס עובר בדיקות שונות ומתבצעים בו שיפורים ניתן להמשיך בייצור של המוצר ומכאן השמיים הם הגבול!