שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בפיתוח מכשור רפואי

כאשר אנו מדברים על מכשירים רפואיים, אנו למעשה מתייחסים לערך העליון של חיי אדם. מבלי לגרוע מחשיבותם של פיתוח מוצרים מכל תחום אחר- חקלאות, תחבורה, מוצרי בית ומוצרי צריכה- פיתוח מכשירים רפואיים נמצאים בקנה אחד עם החיים, החיים של כולנו. מסיבה זו, בכל רחבי העולם מגויסים משאבים גדולים בהקיפם במטרה לייצר אפשרויות טיפול מיטיבות עם חולים ופצועים.

השמירה על חייהם של אנשים ושיפור איכותם מאגדת בתוכה טיפולים במחלות ופציעות - ועל כן, היכולת הקיימות כיום בכדי לספק מענה למטרה זו מעוררת התפעלות רבה.

פיתוח מכשירים רפואיים כולל בתוכו שילוב של מגוון טכנולוגיות. על כך ניתן למנות למשל מכשירים רפואיים המכילים מערכות אופטיות מתקדמות, מערכות מכאניות משוכללות, שימוש במערכות לייזר להשגת דיוק ברמות של ננו-מטרים ועוד. מרבית היצרנים הגדולים והידועים בתחום הרפואה; חברות כמו סימנס, ג'נרל אלקטריק, ג'ונסון אנד ג'ונסון ונוספות - המגישות אף לעיתים בקשות לפטנטים עבור פיתוח מכשורים רפואיים, נדרשות לייצר מוצרים שבהם ישנו שילוב של מספר טכנולוגיות שונות. הדרישה הנ"ל מחייבת יכולות שליטה וייצור בכמה תחומים בו זמנית.

חברות העוסקות בפיתוח וייצור של מכשירים רפואיים מחויבות  לפעול על פי תקנים וסטנדרטים גבוהים ונוקשים- המבטיחים תוצר סופי בעל איכות בלתי מתפשרת. ההשוואה הדומה לתחום הרפואה בבחינת הסטנדרטים הגבוהים בה, היא תעשיית התעופה והחלל שגם בה, אין מקום לסטייה ולו הקטנה ביותר, מתקנים מחמירים ומאיכות מושלמת ותוצר מדויק (מעבורות חלל, גבשושיות חלל, לוויינים וכו').

התכנון ההנדסי, הפיתוח והייצור של מכשורים רפואי מהווים את מנוע הצמיחה הגדול והמשפיע ביותר על התפתחותה של האנושות כולה.

אנו בחברת "גיזמו הנדסה", גאים; בכל פעם מחדש, לקחת חלק בפרויקטים של פיתוח מוצרים חדשים בכל תחום: מוצרי בית, מוצרי צריכה, מוצרי חשמל, חקלאות, גאדג'טים, תעשייה ביטחוניות ובתעשייה המשפיעה באופן הכי ישיר על החיים של כולנו, הרפואית.  עם רוח היוזמה הנושבת בעורפינו – ובשיתוף פעולה מלא עם לקוחותינו - אנו לוקחים כל פרויקט לא רק כעבודת פיתוח הנדסית גרידא - אלא כהזדמנות לחולל שינויים מגבשי מציאות ומרחיקי לכת בהשפעתם.

אנו קוראים לכם ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, לתאם פגישת הכוונה מקצועית עם צוות המומחים ההנדסי שלנו - וביחד, בשיתוף פעולה מלא ומתוך תשוקה אמתית ליוזמה ולקדמה- לבנות וליצור עתיד טוב יותר!